نوبخت: پاره کردن زنجیره های تهدید مانند پیشروی درعملیات دفاع مقدس است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سخنگوی دولت گفت: پاره کردن زنجیره های تهدید همانند احساسی است که در پیشروی عملیات دوران دفاع مقدس وجود داشت.

به گزارش ایسکانیوز محمدباقر نوبخت روز شنبه در یادمان شهدای هویزه در غرب خوزستان در جمع کاروان های راهیان نور اظهارکرد: امنیت و آرامش کنونی در سراسر ایران به برکت خون شهدا بدست آمده و ما با حضور در مناطق عملیاتی و یادمان ها، رشادت های رزمندگان اسلام را برای خود تداعی می کنیم.
وی افزود: خوزستان یادآور عملیات بزرگ فتح المبین، بیت المقدس و رمضان است که در آن رزمندگان ما با جانفشانی خود علاوه بر اینکه توانستند دشمن را به عقب برانند، حماسه بزرگی چون آزادسازی خرمشهر را رقم زدند.
سخنگوی دولت یازدهم ادامه داد: جانفشانی شهدای دوران دفاع مقدس در این عملیات ها علاوه بر اینکه برای ما ستودنی است، به ما یادآوری می کند که به خودمان بیاییم و ببینیم که در چه موقعیتی قرار داریم.
نوبخت اظهار کرد: در آن دوران در لباس بسیجی به این مرزو بوم خدمت می کردیم ولی اکنون تنها لباسمان تغییر کرده و در لباس دولت به نظام خدمت می کنیم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود: در این روز که در کنار مزار پاک شهیدان دوران دفاع مقدس هستیم باید بگویم که تمام دولتمردان نظام به ولایت فقیه اعتقاد داشته و با جان و دل به مردم خدمت می کنند.
وی به دوره تحریم های ضد ایران اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته تحریم های ظالمانه روزهای سختی را برای کشور ما به همراه داشت و همچنان آثار این تحریم ها باقی مانده است.
محمدباقر نوبخت جمعه شب در ششمین روز نوروز 95 وارد خوزستان شد و از پروژه در حال ساخت گردشگری بهمنشیر اهواز دیدن کرد.
به گزارش ایرنا وی قرار است عصر امروز شنبه در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال 1395 شرکت کند.

201/201

کد خبر: 619462

وب گردی

وب گردی