اچ تی سی 10 از راه نرسیده قله ی AnTuTu را فتح کرد!

هفته های اخیر اکثر اخبار گوشی های هوشمند در قبضه ی HTC بوده است و اکنون باز هم خبری از پرچمدار معرفی نشده ی اچ تی سی منتشر شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سخت افزار، اچ تی سی پرچمدار خود را عنوان HTC 10 معرفی خواهد کرد. این پرچمدار برای رقابت با جی 5 ال جی و گلکسی اس 7 وارد بازار خواهد شد اما اهمیت این گوشی برای HTC بیشتر از این حرفا است و میتوان گفت بقای اچ تی سی دوست داشتنی در دستان HTC 10 قرار دارد و شکست این پرچمدار، به منزله ی شکست سنگین و یا شاید آخرین شکست HTC خواهد بود. اما طبق شایعات اخیر و تبلیغات این گوشی، امید ها به این پرچمدار زیاد است و ممکن است با محصولی انقلابی از سوی HTC روبرو باشیم.

اچ تی سی از جمله کمپانی هایی بوده است که در ابتدای آغاز کار خود در دنیای گوشی های هوشمند بسیار خوش درخشید و تبدیل به یکی از برند های پر طرفدار این صنعت شد. اما در ادامه و در زمانی که پیش بینی میشد اچ تی سی به یکی از قطب های صنعت تلفن های همراه تبدیل شود، اوضاع برای این کمپانی به شکلی منفی دگرگون شد. از طرفی گوشی های پرچمدار اچ تی سی هر کدام مشکلاتی داشتند و از طرفی دیگر رقبای اچ تی سی مانند سامسونگ و ال جی گوشی های بسیار خوبی را معرفی نمودند و اوضاع در هر نسل برای اچ تی سی وخیم تر شد، تا جایی که مدت زیادیست سهام این کمپانی با افت روبرو بوده است و اچ تی سی را به مرز ورشکستگی کشاند. حال امید این کمپانی تایوانی به پرچمدار جدید خود است که به زودی معرفی خواهد شد. اچ تی سی تبلیغات مثبت زیادی را در مورد پرچم دار جدید خود انجام داده است به نظر میرسد اچ تی سی امید های زیادی به HTC 10 بسته است.

در حال حاظر مشخصات فنی این گوشی را به طور قطعی نمیدانیم هر چند از شایعات این گونه میتوان برداشت کرد که HTC 10 به صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن QHD به همراه پنل AMOLED عرضه خواهد شد. هر چند در برخی شایعات نوع پنل صفحه نمایش، Super LCD3 ذکر شده است. در قسمت پردازنده نیز انتظار استفاده از کوالکام اسنپ دراگون 820 را در پرچمدار اچ تی سی داریم. این گوشی احتمالا مجهز به حافظه ی رم 4 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی خواهد بود. طبق شایعات دوربین این گوشی از سنسور 12 مگاپیکسلی مشابه نکسوس 6P برخوردار خواهد بود. دوربین پرچمداران اچ تی سی همواره از معایب گوشی های این کمپانی بوده است که تاثیر بسزایی در رشد منفی این کمپانی داشته است.

خبر های نسبتا زیادی در مورد مشخصات و ظاهر HTC 10 تا کنون منتشر شده است و اکنون طی جدید ترین خبر ار پرچمدار اچ تی سی، این گوشی در بنچمارک AnTuTu رویت شده است و توانسته با شایستگی بالاتر از رقبای سرسختی همچون گلکسی اس 7 و شیائومی می 5 بایستد و صدر جدول را از آن خود کند. این گونه تست ها تقریبا به شرایط زیادی بستگی دارند و معمولا هرگز یک گوشی نمیتواند یک امتیاز را دو بار کسب کند اما به هر حال منبع خوبی برای یک مقایسه ی پایه و مقدماتی به حساب میآید. اچ تی سی 10 توانسته در تست AnTuTu امتیاز فوق العاده ی 156.091 را به ثبت برساند و پرچمدارانی همچون شیائومی می 5 و گلکسی اس 7 را جای بگذارد. این در حالیست که آیفون 6 اس در این برنامه توانسته امتیاز 133.371 را ثبت کند و گلکسی نوت 5 تنها توانسته امتیاز 83.944 را کسب کند که نشان دهنده این است که نسل جدید پردازنده ها در مقایسه با نسل قبل تا چه میزان بهبود یافته اند. هر چند شما باید به کارایی گوشی ها در دنیای واقعی و در عملکرد حقیقی آن ها توجه کنید اما به هر حال نمیتوان از تاثیر گذار بودن امتیاز HTC 10 چشم پوشی کرد و پیش بینی ما این است HTC 10 قادر به دفاع از این عنوان در عملکرد واقعی نیز خواهد بود.

کد خبر: 619483

وب گردی

وب گردی