شایعه رونمایی از وان پلاس 3 در روز 19 فروردین تکذیب شد

همانطور که کمی پیش در تک شات خواندید، شایعاتی در مورد رونمایی از گوشی وان پلاس 3 در تاریخ 19 فروردین در فضای مجازی منتشر شده بود. اما وان پلاس طی بیانیه ای،این شایعه را تکذیب و اعلام کرد که پرچمدار بعدی خود را در کنفرانس 19 فروردین معرفی نخواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تک شات، پیش از این شاهد انتشار شایعاتی در مورد ویژگی های سخت افزاری و تاریخ احتمالی عرضه وان پلاس 3 در فضای مجازی بوده ایم. این شرکت چینی عموماً با عرضه گوشی های ارزان قیمت و گنجاندن تعداد زیادی از قابلیت های کاربردی در آنها، انگیزه خرید را در افراد مختلف تحریک می کند. با قطعی شدن تاریخ برگزاری کنفرانس پکن این شرکت در روز 19 فروردین (7 آوریل)، روزهای گذشته تمامی وبلاگ ها مملو از خبرها و گمانه زنی هایی در رابطه با پرچمدار بعدی این شرکت موسوم به وان پلاس 3 بودند. اما این شرکت اخیراً تایید کرده که مراسم پیش رو در واقع روی بازار چین تمرکز خواهد کرد و پرچمدار بعدی در این کنفرانس رونمایی نخواهد شد.

با توجه به اینکه ال جی G5 به زودی عرضه خواهد شد و اچ تی سی نیز یک اطلاعیه مهم را در مورد رونمایی از پرچمدار بعدی خود به کاربران ارایه کرده است، به نظر می رسد که باید در آینده نزدیک منتظر اتفاقات بزرگی باشیم. اما شاید این انتظار در مورد وان پلاس 3 کمی بیشتر از چند هفته به طول بیانجامد.


وان پلاس طی بیانیه ای به شایعات اخیر پایان داد و اعلام کرد:

مراسم 7 آوریل مختص بازار چین است و ما از پرچمدار بعدی خود در این مراسم رونمایی نخواهیم کرد.

سخنگوی این شرکت در مورد ویژگی های این گوشی نیز اطلاعات خاصی را فاش نکرد و تنها اشاره کرد:

تنها چیزی که می توانیم تایید کنیم این است که پرچمدار بعدی یک محصول خارق العاده خواهد بود.


با وجود اینکه زمان زیادی تا عرضه این محصول باقی مانده است، نمی توان گفت که ویژگی های حتمی آن کدام ها هستند اما اگر بخواهیم به شایعات استناد کنیم، باید منتظر یک گوشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920، پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکوم و پردازنده گرافیکی آدرنو 530، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی باشیم. این گوشی به یک دوربین 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل مجهز خواهد بود اما با این حال باید در نظر داشته باشیم که هیچ یک از این ویژگی ها به تایید رسمی وان پلاس نرسیده اند و احتمال تغییر آنها وجود دارد.

بعد از اینکه هیاهوی عرضه وان پلاس 2 خوابید، این محصول نتوانست آن طور که انتظار می رفت توجه کاربران را به خود جلب کند و شاید دلیل اینهمه وسواس وان پلاس در مورد پرچمدار بعدی همین باشد. بنابراین عادلانه است که بگوییم وان پلاس 3 باید بتواند انگیزه های جدیدی را برای این شرکت جمع آوری کند. اگر این استارت آپ چینی بتواند قابلیت های ذکر شده را در قالب یک گوشی مقرون به صرفه عرضه کند، تلاش های امسال وان پلاس به نتیجه خواهد رسید.

کد خبر: 619485

وب گردی

وب گردی