عیادت معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد از زنوزی جلالی

سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با عید نوروز با حضور در منزل فیروز زنوزی جلالی از این نویسنده پیشکسوت عیادت کرد و آغاز سال جدید را به او تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار که مهدی قزلی؛ مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی، ابراهیم زاهدی مطلق؛معاون داستان بنیاد و سید محمد طباطبایی؛ مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی حضور داشتند، صالحی از نویسنده نام آشنای کشور و برنده جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و تقدیر شده جایزه جلال عیادت کرد و از احوال وی جویا شد.

صالحی ضمن ابراز خرسندی از روند رو به بهبود نسبی زنوزی جلالی بر همراهی معاونت فرهنگی و بنیاد شعر و ادبیات داستانی در ادامه درمان این نویسنده تاکید کرد.

در ادامه این دیدار نویسنده رمان «مخلوق» با ابراز تشکر از دلجویی معاون فرهنگی و بسیاری از نویسندگان، شرح کاملی از بیماری و سیر درمان خود را توضیح داد.

در این دیدار نوروزی که بیش از یک ساعت به طول انجامید، سید عباس صالحی از ادامه نگارش بخش دوم رمان «مخلوق» پرس و جو کرد که زنوزی جلالی توضیحات مفصل را ارایه کرد.

صالحی همچنین به اشتغال نظامی این نویسنده اشاره کرد و خواستار ثبت خاطرات او در کنار نگارش رمان شد و گفت: نگارش رمان منافاتی با ثبت خاطره ندارد و آقای زنوزی جلالی می توانند خاطرات دوران اشتغال در نیروی دریایی شان را ثبت و در زمان مقتضی منتشر کنند.

در بخش دیگری از این دیدار مهدی قزلی؛ مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی به روند پی گیری برای آماده سازی و چاپ رمان «برج 110» پرداخت و گفت صحبت ها و پی گیری های مفصلی انجام شده و تا قبل از نمایشگاه ، این اثر ارزشمند منتشر می شود.

502502

کد خبر: 619600

وب گردی

وب گردی