بیش از ۵ میلیون  نفر تحویل سال  را  درامامزادگان گذراندند

رئیس سازمان اوقاف با بیان اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری از۲۸ اسفند آغاز وتا ۱۴ فروردین ماه درامامزادگان ادامه می یابد از حضور بیش از ۵ میلیون نفر از مردم در امامزادگان وبقاع متبرکه که خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه پیش از ظهر امروز در بازدید از قرار گاه مرکزی طرح ملی آرامش بهاری درگفت وگویی با بیان این مطلب افزود: این طرح ملی با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی زائران و مسافران نورزی و خدمت رسانی مطلوب به زایران بقاع و اماکن متبرکه با بسیج بیش از ۳۰ هزار نفر از خدام، هیأت امنا، متولیان و کارکنان سازمان اوقاف وادارات استانی وشهرستانی، دربیش از ۲۳۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه کشور در حال برگزاری است .

رئیس سازمان اوقاف با بیان اینکه نخستین برنامه پیش بینی شده در این طرح، مراسم ویژه تحویل سال نو در جوار امامزادگان کشور بود گفت : امسال این مراسم با استقبال و حضور با شکوه مردم عزیز در ۱۹۹۵ امامزاده وبقعه متبرک برگزار وبر اساس اخرین آمار گردآوری شده بیش از ۵ میلیون نفر از زایران ومسافران نوروزی و اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف کشور در بر نامه های این مراسم شرکت کردند .

محمدی با قدردانی از تلاش کارکنان سازمان وادارات اوقاف، خادمان وهیئت امنائ امامزادگان گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از سطح کشور تاکنون ادارات کل اوقاف وامور خیریه استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، قم، اصفهان، یزد، فارس، گیلان، مازندران و هرمزگان توانسته اند خدمات مناسب ومطلوبی را با اجرای طرح آرامش بهاری به مردم، مسافران و زایران نوروزی ارایه نمایند .

رئیس سازمان اوقاف گفت : این روند یعنی ارایه مطلوب خدمات به مردم باید با قوت وقدرت تداوم یافته و نواقص وموانع موجود برطرف وگزارش های مردمی که از طریق سامانه وتلفن گویا دریافت می شود مود توجه قر ار بگیرد .

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف با اشاره به ترویج سنت حسنه وقف در قالب اجرای طرح آرامش بهاری گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از ۵۰ وقف جدید با نیات مختلف فرهنگی، اجتماعی، قرآنی وامور خیر در سطح کشور به ثبت رسیده است

105105

کد خبر: 619602

وب گردی

وب گردی