آخرین تمرین ملی پوشان قبل از بازی باعمان برگزار شد

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازیبا عمان امروز در فضایی شاد انجام شد.

به گزارش ایسکانیوز، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با عمان در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه امروز از ساعت 11:30 دقیقه در زمین پژوهشگاه صنعت نفت آغاز شد.

*قرار است تمرین امروز به مدت 15 دقیقه برای اصحاب رسانه باز باشد و پس از ا« تمرینات پشت دربهای بسته به انجام خواهد رسید.

*اصحاب رسانه، استقبال فوق العاده ای از تمرین امروز تیم ملی به عمل آورده اند.

*پیش از شروع تمرین بازیکنان در سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند. جالب ترین گروه متشکل بود از رامین رضاییان، سردار آزمون، علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهی و مهدی طارمی بود. در این گروه ابتدا بازیکنان برای اینکه چه کسی وسط باشد، پالام پولوم انجام دادند. سپس هر کسی اشتباه می کرد برای تنبیه باید از تونل بازیکنان عبور می کرد و حسابی توسط آ« ها کتک می خورد. این حرکت بازیکنان باعث خنده سایرین شده بود.

*کی روش بازیکنان را دور خودش جمع کرد و چند دقیقه برای آن ها صحبت کرد و سپس بازیکنان حلقه اتحاد تشکیل دادند.

*همچنین به مناسبت تولد دیتر دیگو، بدنساز تیم ملی بازیکنان ودیگر اعضای کادرفنی برای او دست زدند و زادروزش را تبریک گفتند.

*هوای امروز ورزشگاه آزادی به شدت گرم است. کادر فنی با لباس قرمز و بزایکنان با لباس سورمه ای در تمرین امروز حاضر شده اند.

*رضا قوچان نژاد که دیروز به علت مصدومیت در تمرین حضور نداشت امروز با دکترشهاب به صورت اختصاصی تمرین می کند و بدین ترتیب احتمال حضور او در بازی فردا بسیار کم به نظر می رسد.

*بازیکنان به صورت اختیاری بدن های خود را گرم کردند و سپس در سه گروه زیر نظر میکو، کارهای استقامتی و سرعتی را انجام دادند.

*سه دروازبان تیم ملی فوتبال ایران به صورت اختصاصی با دن گاسپار تمرین می کنند.

*افشین پیروانی مدیر تیم ملی پس از حضور در جلسه هماهنگی، با 15 دقیقه تاخیر در محل تمرین تیم ملی حضور پیدا کرد.

*پژمان منتظری و مرتضی پورعلی گنجی دو مدافع تیم ملی ایران که در بازی با هند هم فیکس بودند دقایقی باهم به طور اختصاصی صحبت کردند.

*در نهایت و پس از حدود 30 دقیقه، اصحاب رسانه و تماشاچیان حاضر در زمین، به بیرون هدایت شدند تا مابقی تمرین تیم ملی پشت دربهای بسته برگزار شود.

604/601

کد خبر: 619720

وب گردی

وب گردی