صادق پور رفت؛کیانیان آمد؛اعتصابی ها به تمرینات راه آهن برمی گردند

امروز اتفاقات عجیب و ویژه ای در باشگاه راه آهن یزدان رخ داد که مهم ترین آن استعفای رضا صادق پور و بازگشت بازیکنان اعتصاب کننده بود.

به گزارش ایسکانیوز، پس از مشکلات و درگیری های زیادی که پس از بازی راه آهن و استقلال اهواز به وجود آمد و بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کردند و در تمرین حضور پیدا نکردند و پس از آن درگیری هایی بین بازیکنان باتجربه تیم و سعید رمضانی به وجود آمد؛ امروز شاهد حادث شدن اتفاقات جدیدی در باشگاه راه آهن یزدان بود.

رضا صادق پور مدیرعامل تیم راه آهن از سمت خود استعفا کرد و کیانیان مالک باشگاه سریعا با این تصمیم او موافقت کرد و تا اطلاع ثانوی خودش مدیرعامل باشگاه شد و امور اجرایی راه آهن هم برعهده سعید رمضانی قرار داده شد. همچنین بهادر عبدی، ابراهیم کریمی، حمید دیوسالار و محمد عباس زاده از حضور در تمرینات تا اطلاع ثانوی منع شدند.

اما این پایان کار نبود مالک باشگاه امروز در جلسه ای فوری و ویژه با محمد عباس زاده، بهادر عبدی و ابراهیم کریمی درباره اتفاقات اخیر صحبت کرد و بنا بر این شد تا این بازیکنان دوباره در تمرینات حضور پیدا کنند اما باید به زودی در جلسه ای که کمیته انضباطی باشگاه برگزار خواهد کرد شرکت کنند و پاسخگوی رفتارهای خود باشند.

بدین ترتیب از فردا تمرینات راه آهن یزدان با سبک و سیاق گذشته و با حضور همه بازیکنان برگزار خواهد شد. راه آهن مانند چند سال اخیر باز هم در خطر سقوط به دسته یک قرار دارد و باید ببینیم آنها می توانند باز هم در لیگ برتر بمانند یا سرانجام به دسته پایین تر خواهند رفت.

604/601

کد خبر: 619767

وب گردی

وب گردی