محور هراز باز شد/ترافیک در مسیر شمال به جنوب محورهای کرج-چالوس نیمه سنگین است

فرمانده پلیس راه کشور از بازگشایی محور هراز خبر داد و گفت:محور هراز در استان های مازندران و شرق تهران که به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در کیلومتر ٧٥ محدوده بندکنار مسدود شده بود، ظهر امروز بازگشایی شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا سرهنگ محمد حسین حمیدی درباره وضعیت جوی جاده های کشور تا ساعت 15:30 امروز گفت: در محور سردشت مهاباد در استان آذربایجان غربی بارش برف گزارش شده است.

حمیدی ادامه داد: در اکثر محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بارش باران گزارش شده و محور سرچم اردبیل در استان آذربایجان شرقی، محور سردشت پیرانشهر در استان آذربایجان غربی و همچنین محور خاش در سیستان و بلوچستان نیز بارانی است.

او درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محورهای کرج-چالوس در محدوده های مرزن آباد، دزبن، هزارچم و سیاه بیشه، مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده شیرگاه تا زیرآب نیمه سنگین گزارش شده است.

او با بیان اینکه در استان اصفهان محور اردستان به نایین وزش شدید باد و گرد و غبار گزارش شده است، گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

105105

کد خبر: 619903

وب گردی

وب گردی