جواد خیابانی: سازنده دابسمش های من باید اسکار بگیرد

رضا رشیدپور در برنامه صفر صفر که شب گذشته، ۱۱ فروردین از شبکه سه پخش شد میزبان جواد خیابانی بود، خیابانی معتقد است چالش هایی که عادل فردوسی پور در برنامه نود به وجود می آورد را او نمی تواند انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، جواد خیابانی با اشاره به برنامه نود و توانایی عادل فردوسی پور در اجرای آن، گفت: فردوسی‌پور عامل فصل کردن است و من عامل وصل کردن. چالش هایی که عادل برپا می کند را نمی‌توانم انجام دهم و بلد نیستم ۹۰ را اجرا کنم. اما به عنوان یک دوست خوب همیشه می‌شود به عادل اعتماد کرد. به صراحت می‌گویم که قبل از عید اتفاق بدی برایم افتاده بود و نیاز به پول داشتم و تنها کسی که به من کمک کرد عادل فردوسی پور بود.

خیابانی به تست مجری گری که از فردوسی پور گرفته اشاره کرد و گفت: راست است که از عادل فردوسی‌پور تست مجری‌گری گرفته‌ام و ورود عادل به تلویزیون با تایید من بوده است. یکی از افتخارات من است شاگردی داشته‌ام که حالا استاد من است. همان موقع هم به او گفتم سعی نکن جواد خیابانی بشوی سعی کن عادل فردوسی‌پور بشوی.

خیابانی درباره دابسمش هایی که از گزارش های فوتبال او ساخته می شود، گفت: دابسمش هایی که ساخته می‌شود خیلی خوب و بی‌نظیر هستند. کسی که آنها را ساخته است باید اسکار بگیرد!

او ادامه داد: زمانی در جام جهانی یک پزشک به من زنگ زد و گفت؛ تو بعد از این حجم انتقاد سالمی و به خودکشی فکر نکرده‌ای؟ گفتم به نظرم مردم حق شان است از مجری برنامه انتقاد کنند. این نشان دهنده آن است که نسبت به من حساسیت دارند و من فکر می کنم اشتباهاتی که من دارم همه مجریان دارند.

جواد خیابانی درباره حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ۱۰ و نیم شب سایت ورزش ۳ خبر نامزد شدن من برای انتخابات را پخش کرد. هنوز به صبح نرسیده بود جوک هایی که درباره من ساخته بودند منتشر شدند.

او ادامه داد: یکی از کارهایی که پس از انتخاب شدن در مجلس انجام می دادم این بود که اتوبان تهران کرج را دو طبقه کنم. با نشستن در مجلس فقط نمی‌توانم این کار را بکنم. بسیاری از راه مجلس میلیاردر می‌شوند پس چرا کار مفیدی انجام نمی دهند؟

503502

کد خبر: 620105

وب گردی

وب گردی