بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی به‌مناسبت ۱۲ فروردین

سازمان تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای یوم‌الله ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

به گزارش ایسکانیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«حرکت عظیم و سرنوشت‌ساز ملت ایران در یوم‌الله ۱۲ فروردین؛ سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود است. این روز که به فرموده امام راحل عظیم الشأن یوم الله است از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه‌پرسی مردمی و تعیین نوع و شکل حکومت خود در جهان می‌باشد. اکنون ملت سرافراز ایران در دهه چهارم از حیات طیبۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عبوری موفقیت آمیز از سه دهه‌ی گذشته، دوازدهم فروردین امسال را در شرایطی پیش رو دارد که ملت ایران با درایت حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از کوران حوادث عبور کرده و همچنان سرافراز و استوار در راه آرمان‌های امام خمینی(ره) گام بر می‌دارد و در این راه تا آخرین قطرۀ خون از حریم ولایت دفاع خواهد کرد.

ملت رشید ایران در سالی که توسط مقام معظم رهبری «مدظله العالی» با نام «اقتصادمقاومتی، اقدام وعمل» مزین گشته و روزهای آغازین آن مصادف با میلاد سیدة نساء العالمین حضرت زهرای مرضیه(س) متبرک شده‌ است، می‌کوشد تا همگام با دولت در جهت تحقق شعار سال گام بردارد تا دوباره پرچم ایران اسلامی را در قله‌های عزت به اهتزاز در آورد.

سازمان تبلیغات اسلامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین ماه سالروز تایید، تثبیت و استقرار نظام جمهوری اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تبریک گفته و با ارج نهادن به مقام شامخ امام (ره) و شهیدان یاد و خاطره آن‌ها را گرامی می‌دارد.»

202/201

کد خبر: 620181

وب گردی

وب گردی