تعطیلی و پلمب 4 واحد غیربهداشتی در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اعلام تعطیلی 4 واحد غیربهداشتی در این استان از انجام 917 بازرسی در 242 گشت مشترک در طرح نظارت نوروزی این اداره کل خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در مورد اجرای طرح نظارتی نوروز در این اداره کل گفت: یک پارکبان تقلبی که اقدام به دریافت مبلغ از ماکلین خودروهای پارک شده می کرد و درصدد سواستفاده از تعطیلات نوروزی بود، توسط تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی شناسایی و با درخواست مجوز از محل متواری شدند اما پرونده تخلف تشکیل و به شعبه تعزیرات حکومتی برای رسیدگی ارجاع شد.

او افزود: در گشت مشترک دیگری نیز 23 واحد عرضه کالا و خدمات مورد بررسی قرار گرفت که 5 پرونده برای متخلفین تشکیل شد و یک واحد برای تخلفات بهداشتی تعطیل و 2 پرونده در محل صدور و اجرای حکم شد.

جودکی از برگزاری گشت مشترک در مراکز خدماتی بین شهری خبر داد و گفت: 41 واحد ارائه کننده خدمات بین راهی مورد بازرسی قرار گرفت و 15 پرونده برای گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی و تخلفات بهداشتی تشکیل و 2 واحد به دلیل تخلفات بهداشتی تا رفع نواقص تعطیل شد.

او گفت: همچنین با گزارش اداره بهداشت کرمانشاه در مورد مسمومیت مسافران نوروزی پس از صرف غذا در یک رستوران، تیم گشت مشترک ساعت 4 صبح در محل حضور یافت و پس از احراز تخلف و کشف غذا و گوشت فاسد بلافاصله محل پلمب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: از 16 اسفندماه سال 94 تا 6 فروردین ماه سال جاری 242 تیم گشت مشترک از 917 واحد صنفی بازدید کردند و متخلفان بیش از 192 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند و برخی پرونده ها همچنان در حال رسیدگی است.

105105

کد خبر: 620294

وب گردی

وب گردی