بارش برف و باران در تمامی محورهای استان البرز/ رانندگان احتیاط کنند

رئیس پلیس راه استان البرز با توجه به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان البرز از رانندگان خواست تا با احتیاط بیشتری رانندگی کنند

به گزارش ایسکانیوز به نقل از برنا، سرهنگ "رضا اکبری" گفت: بارش باران که از نیمه های شب گذشته در استان آغاز شده است از ابتدای صبح به صورت برف در جاده کرج – قزوین و کرج – چالوس محدوده کندوان در حال بارش است .

او گفت: ترافیک در تمامی محورهای استان البرز روان است اما به علت لغزنده بودن جاده و پایین آمدن قدرت دید ، می طلبد تا رانندگان با احتیاط بیشتری اقدام به رانندگی کنند .

سرهنگ اکبری گفت : با توجه به پایان سفرهای نوروزی و واقع شدن در روز طبیعت، مسافرانی که قصد برگشت به شهرهای خود را دارند و یا برای تفریح و گردش اقدام به رفتن به مناطق تفرجگاهی حاشیه شهر ها را دارند حتما قبل از حرکت از وضعیت راه ها مطلع شوند .

رئیس پلیس راه استان البرز به رانندگان تگفت : با توجه به تغییرات سریع جوی در فصل بهار و بارش باران و برف در اکثر محور های استان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با توجه به برودت هوا باک بنزین خودرو خود را پر کرده و لباس گرم ،پتو و مقداری مواد غذایی انرژی زا به همراه داشته و از سالم بودن برف پاکن و سیستم گرمایی خودرو خود اطمینان حاصل کنند .

گفتنی است ، مرکز اطلاع رسانی پلیس راه استان البرز با شماره تلفن 21872070 به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس های شهروندان در خصوص اطلاع وضعیت راه ها است.

20103

کد خبر: 620295

وب گردی

وب گردی