رئیس واحد اصفهان عنوان کرد؛ توانایی دانشگاه آزاد اسلامی در تحقق عملی اقتصاد مقاومتی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) بیان کرد: ظرفیت ها و توانمندی‌های علمی، پژوهشی و نیروی انسانی متخصص و مجرب دانشگاه آزاد اسلامی، امکان ایفای نقش مؤثر و جدی این مجموعه عظیم علمی کشور را در تحقق عملی اقتصاد مقاومتی فراهم ساخته است.

به گزارش ایسکانیوز، احمدعلی فروغی که در آئین آغاز سال نو کاری در جمع اعضای هیأت رئیسه، معاونان، رؤسای دانشکده‌ها و کارکنان این دانشگاه سخن می‌گفت، با توجه به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 95 به نام سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» بر استفاده از ظرفیت‌های بالا و توانمندی های چشمگیر دانشگاه آزاد اسلامی در کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی بویژه در اقتصاد دانش بنیان تاکید کرد.

وی با یادآوری محورهای مهم پیام دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آغاز سال جدید، توسعه کیفی و رسیدن به استانداردهای بالای علمی، جذب استادان جدید، تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و نوسازی آنها را مهمترین مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید دانست.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، توسعه ارتباط با صنعت و خدمات و رفع نیازهای جامعه و در نتیجه اثربخشی دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور را از مهمترین اهداف عالی دانشگاه در سال جدید و در دهه چهارم عنوان کرد.

فروغی، همدلی و همزبانی و یکدلی میان همکاران دانشگاهی را اولویت اساسی برای پیشرفت و توسعه و تحقق اهداف دانشگاه ارزیابی کرد و گفت: باید دست به دست هم دهیم و با تحمل یکدیگر و برادری و همدلی، زمینه تحقق اهداف عالی دانشگاه را فراهم کنیم.

براساس این گزارش همه ساله در نخستین روز کاری سال جدید و پس از پایان تعطیلات نوروزی با حضور اعضای رئیسه، معاونان، رؤسای دانشکده‌ها، مدیران، معاونان دانشکده‌ها، جمعی از مدیران گروه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، طبق سنت اداری جلسه‌ای در تالار اجتماعات دانشگاه، برگزار می‌شود و در این جلسه، رئیس واحد با تبریک سال نو با سخنرانی خود، راهبردهای کاری سال جدید را ترسیم می‌کند و در پایان، معاونان دانشگاه با حضور بر روی سن، سال جدید را با همکاران تبریک می‌گویند.

20101

کد خبر: 620800

وب گردی

وب گردی