استقبال مخاطبان از اولین بازی موبایل نینتندو

اولین بازی شرکت نینتندو برای پلتفرم موبایل به شکل جهانی عرضه شده و استقبال مخاطبان از آن رضایت بخش بوده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، این شرکت که به دلیل فروش بد کنسول Wii U دچار برخی مشکلات مالی شده بود، برای بهبود شرایط مالی خود تصمیم گرفته در زمینه ساخت بازی موبایل هم فعالیت کند. نینتندو در مهرماه سال گذشته قصد خود برای ساخت بازی موبایلی به نام «میتومو» (Mitomo) را اعلام کرد. این شرکت ابتدا بازی را در ژاپن عرضه کرد و هفته گذشته تایید کرد که میتومو در آمریکا و سایر کشورها، روز 12 فروردین عرضه می‌شود. نینتندو بر همین اساس در تاریخ مذکور بازی را روانه بازار کرد و حالا این بازی روی هر دو سیستم عامل آی‌ او ‌‌اس و اندروید قابل دسترسی است.

شرکت نینتندو در ساخت میتومو با استودیوی ساخت بازی‌های موبایل DeNA همکاری داشته است. در واقع این بازی بخشی از همکاری گسترده‌تری است که این دو شرکت قصد انجام آن را دارند.

ظاهرا شروع کار این بازی و استقبال مخاطبان از آن قابل توجه بوده. میتومو فقط در چند روز اول عرضه خود در ژاپن بیش از یک میلیون بار دانلود شد و حالا با عرضه جهانی انتظار می‌رود استقبال از آن حتی بیشتر شود.

نینتندو که در ساخت کنسول نیز فعالیت می‌کند اخیرا شایعه پایان تولید کنسول Wii را رد کرد و احتمالا به‌زودی کنسول جدید خود Nintendo NX را به بازار معرفی خواهد کرد.

میتومو را می‌توانید به شکل رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی‌استور دانلود کنید.

20103

کد خبر: 620819

وب گردی

وب گردی