حمایت ستاد توسعه فناوری دریایی از فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی از حمایت این ستاد از فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها در دو سطح عمومی و اختصاصی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعید سیف دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ستاد توسعه فناوری دریایی با هدف ارتقا سطح علمی دانشجویان و پژوهشگران کشور در زمینه‌های مرتبط با مهندسی دریا و به منظور تقویت انگیزه پژوهش از فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی دانشگاهی در دو سطح عمومی و اختصاصی حمایت می‌کند.

او ادامه داد: حمایت عمومی با هدف تشویق و ترغیب دانشجویان برای تحصیل در رشته‌های مرتبط با صنعت دریایی شکل گرفته است و مختص دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی رشته‌های مرتبط با صنعت دریایی است.

سیف گفت: در خصوص حمایت اختصاصی می‌توان گفت شامل همه‌ی دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی در کلیه رشته‌ها است.

او با اشاره به حمایت‌ و توسعه شرکتهای دانش‌بنیان در حوزه دریا گفت: ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان دریایی در حوزه حمایت و توسعه شرکتهای دانش‌بنیان گام‌های زیادی برداشته است و این حمایت‌ها در قالب شرکت کردن آن‌ها در نمایشگاه‌های مختلف سطح کشور بوده است.

او گفت: تا کنون از 22 شرکت دانش‌بنیان در حوزه رشته‌های مختلف توسط این ستاد حمایت به عمل آمده است.

20103

کد خبر: 620833

وب گردی

وب گردی