مجتمع دانشگاهی رودهن، پذیرای مسافران نوروزی از سراسر کشور

دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در نوروز 95 پذیرای مسافران بسیاری از سراسر کشور بود که همه از اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

به گزارش ایسکانیوز، نوروز امسال نیز همچون سال‌های گذشته بسیاری از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور، رودهن را برای اسکان نوروزی و یا حتی اقامتی کوتاه در طول سفر خود انتخاب کرده بودند. شهری که به دلیل داشتن آب و هوای خنک و مطبوع، مردم مهمان‌نواز و خون‌گرم و مجاورت با استان‌های گردشگر‌پذیر هرسال مقصد و یا محل عبور تعداد زیادی از مسافران نوروزی است.

در این میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در تلاش است تا نقش خود را در میزبانی از خیل کثیر مسافران نوروزی هرسال بهتر از گذشته ایفا کند.

کوروش پارسا، معاون اداری-مالی این واحد دانشگاهی در تشریح تلاشهای انجام شده برای ارتقاء خدمات اقامتی و بهبود امکانات رفاهی اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که نوروز امسال میهمان واحد رودهن بودند، تمام پرسنل این دانشگاه در سراسر کشور را به خانواده‌ای بزرگ تشبیه کرد و پذیرایی از اعضای این خانواده را افتخاری برای خود و سایر همکارانش در واحد رودهن دانست.

معاون اداری-مالی واحد رودهن پس از ارائه آماری از تعداد میهمانان نوروزی و با اشاره به استقبال اعضای هیأت علمی و کارکنان واحدهای مختلف کشور از امکانات رفاهی موجود در مجتمع دانشگاهی رودهن بیان کرد: همچون سال‌های گذشته، همه خدمات ارائه شده به برادران و خواهران عزیزمان به صورت رایگان انجام شد و همکاران من تمام تلاش خود را به کار بستند تا علاوه بر محل اقامت مناسب، پارکینگ و امکانات اولیه برای اقامت میهمانان نوروزی، خدمات رفاهی مطلوبی که شایسته و درخور شأن کارکنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی باشد، به این عزیزان ارائه کنند.

کوروش پارسا، ضمن اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ارائه این خدمات از مدت‌ها قبل در معاونت متبوعش آغاز شده بود اظهار امیدواری کرد که در آینده نیز شاهد بهبود این خدمات باشیم و گفت: «سعی کردیم همه امکانات دانشگاه از قبیل مجموعه‌های ورزشی و تفریحی که در اختیار داشتیم را برای استفاده میهمانان خود مهیا کنیم و امیدوارم که در جلب رضایت عزیزانمان موفق بوده باشیم.

او ضمن قدردانی از مساعدت‌های رئیس واحد و سایر همکاران خود در قسمت‌های مختلف دانشگاه از جمله مدیریت حراست، روابط عمومی و سایرین، از مسئولان ستاد اسکان میهمانان نوروزی و کارکنان مهمانسرای واحد رودهن نام برد وگفت: «اگر تلاش‌های شبانه روزی همکارانم آقایان محمد بیقرار عارفی، جواد اسماعیلی و بهنام رمزی نبود، قطعا شاهد این پذیرایی شایسته از همکاران گرامی نبودیم و نمی‌توانستیم رضایت میهمانان خود را جلب کنیم.

20101

کد خبر: 620864

وب گردی

وب گردی