همایش و نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران، مهر ماه ۱۳۹۵در ساری برگزار می شود

همایش و نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران مهر ۹۵ در قطب گردشگری کشور، استان مازندران، شهرستان ساری برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، بابک پزشکی دبیر اجرایی این همایش گفت : این رویداد توسط شرکت توسعه گردشگری استان مازندران و با حمایت نهادها، سازمان های دولتی ذیربط و دانشگاه های معتبر کشور با هدف شناسایی نقاط ضعف و چالش های موجود در صنعت گردشگری، برقراری تعامل و ارتباط متقابل میان دانشگاه ها و سازمان های اجرایی، معرفی جاذبه های گردشگری و تلاش جهت توسعه و ترویج نقاط قوت آنها، ارائه راهکارهای نوین جهت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، توسعه زیر ساخت های صنعت گردشگری، اشتغال زایی و کارآفرینی با حضور گسترده مدیران ملی، مدیران ارشد سازمان های مرتبط، سرمایه گذاران بنام داخلی و خارجی، اساتید برجسته، پژوهشگران و دانشجویان این حوزه برنامه ریزی شده است.

او گفت: شرکت توسعه‌ گردشگری استان مازندران، برگزار کننده‌ این همایش یکی از شرکت های اقماری شرکت توسعه‌ گردشگری ایران و بازوی اجرایی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور است که با هدف جذب سرمایه‌گذارهای داخلی و خارجی جهت توسعه‌ زیرساخت‌های گردشگری استان مازندران، شناسایی جاذبه های گردشگری استان و تلاش برای توسعه و ترویج نقاط قوت آنها، اشتغال زایی و کارآفرینی در عرصه‌ی گردشگری فعالیت می‌کند.

پزشکی در ادامه گفت: از بخش های ویژه‌ این رویداد بحث و تبادل نظر در حوزه‌هایی نظیر؛ آسیب شناسی برنامه‌های توسعه‌ گردشگری و تعیین سیاستگذاری‌های متناسب با آن، توسعه گردشگری با حفظ منابع زیست محیطی، چشم انداز اقتصادی توسعه گردشگری و ... در قالب پنل ها، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و ارائه‌ی مقالات تخصصی است.

او در پایان گفت: در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی با حضور شهرداری ها، شرکت‌های معتبر فعال در عرصه گردشگری، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های تامین کننده‌ی خدمات مورد نیاز هتل‌ها، مجتمع‌های تفریحی، مناطق آزاد کشور و ... نیز برگزار خواهد شد که فرصت مغتنمی جهت معرفی تولیدات و خدمات شرکت کنندگان در این نمایشگاه خواهد بود.

پژوهشگران و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند تا ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ مقالات خود را به دبیرخانه‌ی همایش به ایمیل cer.mtdc@gmail.com ارسال کنند.

کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت همایش به آدرس mturd.ir و یا تماس با شماره‌ی ۳۳۳۴۲۵۳۳ – ۰۱۱ امکان‌پذیر است.

20103

کد خبر: 621439

وب گردی

وب گردی