در 24 ساعت گذشته  14 تن قربانی تجاوز به چپ شدند

جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: تجاوز به چپ در شبانه‌روز گذشته 14 کشته برجا گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت راهور سرهنگ قاسمیان با اشاره به تصادفات مهم شبانه‌روز گذشته افزود: برخورد پژو 405 با کشنده دانگ فنگ در کیلومتر 55 محور مرند - خوی استان آذربایجان شرقی 6 کشته برجای گذاشت.
او افزود: علت این حادثه که حوالی ساعت 9 دوشنبه رخ داد، تجاوز به چپ پژو 405 بوده است.
جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا افزود: همچنین در حادثه دیگری باز هم به دلیل تجاوز به چپ پژو 405 تاکسی در کیلومتر 35 محور بهبهان استان کهگیلویه و بویراحمد که حوالی ساعت 9:30 دوشنبه رخ داد و برخورد این خودرو با کامیون کمپرسی و وانت نیسان متاسفانه 5 تن کشته شدند.
او به حادثه دیگری که بر اثر تجاوز به چپ رخ داد اشاره کرد و گفت: حوالی ساعت 22 دوشنبه در یکی از محورهای فرعی خراسان شمالی در پی تجاوز به چپ سواری ام وی ام و برخورد آن با کامیون بنز 3 تن کشته و یک تن مجروح شدند.
جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا از برخورد 2 دستگاه پراید در کیلومتر 12 محور بیرجند خراسان جنوبی خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه که حوالی ساعت 10 دوشنبه به دلیل انحراف به چپ یکی از پرایدها رخ داد 8 تن مجروح شدند.
او گفت: عدم تشخیص سهم عبور، خستگی و خواب آلودگی راننده، تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ جاده، عدم توجه به جلو، عدم رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلوی، بروز نقص فنی، تغییر مسیر ناگهانی خودروی هم مسیر، وجود مانع و دست انداز و تخلف عمدی راننده مهمترین علل تجاوز و انحراف به چپ خودروهاست.

105105

کد خبر: 621534

وب گردی

وب گردی