بایرن مونیخ و بنفیکا ؛ حفظ رکورد پیروزی در خانه برای باواریایی ها

دیدار بایرن مونیخ آلمان و بنفیکا پرتغال امشب (17 فروردین ماه) از ساعت 23:15 در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در یکی از دیدارهای حساس دو تیم بایرن مونیخ و بنفیکا به مصاف یکدیگر میروند. این در حالی است که بایرن در 210 دقیقه بازی مقابل یوونتوس موفق شد این تیم را در مجموع با حساب 6-4 شکست دهد و عقاب های پرتغال هم در مجموع 3-1 تیم زنیت را از دور مسابقات حذف کردند.

بایرن ، آیا گوادیولا موفق می شود ؟!
پپ گوادیولا که آخرین فصل حضور خود را در بایرن مونیخ تجربه میکند و مانند دوران مربیگری خود در بارسا نتوانست حرفی برای گفتن داشته باشد ، در تلاش است که امسال بتواند برای تیم خود یک قهرمانی اروپایی بدست آورد .
باواریایی ها که با لشگری از مصدومین در این بازی حاضر خواهند شد و کماکان بازیکنان تخصصی خط دفاعی خود را در اختیار ندارند.
در 10 دیدار اخیر اروپایی خود در خانه موفق به زدن 40 گل شده اند و تنها 6 گل دریافت کرده اند و مانوئل نویر در 6 بازی کلین شیت کرده است که این نشان از قدرتمند بودن آنها در خانه است.

بنفیکا پرتغال و تلاش برای سالم خارج شدن از جهنم آلیانز
شاگردان ریو ویتوریا که امشب در مونیخ بازی سختی را مقابل یکی از غول های اروپا پیش رو دارند و راهی جز دفاع کردن مقابل تیمی که بیش از تمامی تیم ها مالکیت توپ را در اختیار داشته ندارند ، با چه آرایشی مقابل بایرن صف آرایی میکنند. بی شک آنها مقابل میزبان خود حرفی نخواهند داشت چرا که این مونیخی ها هستند که در مسابقات این فصل بیش از همه گل زده اند ، پاس داده اند و شوت کرده اند. ریو ویتوریا پیش از این گفته است که مقابل بایرن مونیخ تسلیم نیستیم حال باید به انتظار نشست و دید !!!!

غایبین دو تیم در این دیدار:
ژرم بواتنگ و هولگر باداشتوبر به دلیل مصدومیت در این بازی در ترکیب باواریایی ها حضور نخواهند داشت.
لیساندرو لوپز ، لوییزائو ، نونو سانتوس و ژولیو سزار هم به دلیل مصدومیت در ترکیب بنفیکا حایی ندارند.

** پیش بینی سایت هواِسکورد :بایرن مونیخ 3 - بنفیکا 1

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/602

کد خبر: 621544

وب گردی

وب گردی