ریزش داربست در خیابان تهرانپارس

آتش‌نشانان با تلاش 5 ساعته داربست های معلق بر روی نمای ساختمان در حال احداث را مهار کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از برنا، به دنبال تماس مسئولان یک ساختمان در حال احداث با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های 103، 56 و گروه امداد و نجات 10 به همراه خودرو بالابر را ساعت 15 روز گذشته به تهرانپارس، خیابان 154 غربی اعزام کرد.

مجید حاتمیان افسر آماده منطقه 3 عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: داربست های نصب شده بر روی نمای یک ساختمان در حال احداث بر اثر وزش باد شدید و رعایت نکردن اصول ایمنی از ساختمان جدا شده و به حالت معلق درآمده بود.

او گفت: آتش نشانان به سرعت با کشیدن نوار هشداردهنده، محل حادثه را ایمن سازی کردند و مانع عبور و مرور شهروندان و خودروها شدند وسپس با استفاده از تجهیزات ویژه، تیفور و خودرو بالابر، داربست ها را از چند نقطه مهار کرده و از سقوط آن جلوگیری کردند.

افسر آماده منطقه 3 عملیات آتش نشانی تهران، با اعلام اینکه خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید، ادامه داد: نیروهای عملیاتی برای جلوگیری از حوادث احتمالی، داربست ها را به سطح زمین انتقال دادند و محل را کاملا ایمن سازی کردند.

20103

کد خبر: 621759

وب گردی

وب گردی