برگزاری کارگاه های آموزشی ، گردشگری ،همایش ،مسابقات ورزشی ، معرفی بانوان موفق

ویژه برنامه های "نگین آفرینش " در قالب کارگاه های آموزشی ، تورهای گردشگری ،همایش های پیاده روی و ... از سوی شهرداری منطقه 11 درراستای گرامیداشت مقام زن برای بانوان ساکن در محله های مرکزی شهر تهران در دست اجراست.

به گزارش ایسکانیوز سید عباس طباطبایی ، از اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت مقام زن به مناسبت ولادت ریحانه نبوی حضرت فاطمه زهرا (س) با عنوان "نگین آفرینش " خبر داد که از 15فروردین آغاز و تا پایان فروردین ادامه خواهد یافت.

به گفته طباطبایی این برنامه ها که از سوی اداره امور بانوان این معاونت برای بانوان ساکن در محله های مرکزی شهر تهران در حال برگزاری است ؛ شامل کارگاه های آموزشی ، تورهای گردشگری ،همایش های پیاده روی و ... است که در سطح محلات و خانه های تسنیم برگزار خواهد شد.

طباطبایی در این باره گفت: آموزش مهارت های همسرداری، نقش مادران در تربیت فرزند، مشارکت و حمایت عاطفی، آشنایی با سیره زندگی حضرت زهرا(س)، الگوپذیری از زندگانی بانوی دوعالم، نقش زن در خانواده، تأثیر دین واخلاق در خانواده، اقتصاد، بهبود روابط اجتماعی در خانواده و... اهم مباحثی است که توسط اساتید مجرب حوزه روانشناسی در کارگاه های آموزشی مطرح خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 در ادامه افزود: برگزاری جشن، تورهای تفریحی، تقدیر و تشکر از بانوان موفق محله، مسابقات فرهنگی-ورزشی، دیدار از مادران گرامی شهدای محله و.. ازدیگر برنامه های در نظر گرفته شده ی گرامیداشت مقام زن است که تا اواخر فرودین ماه ادامه خواهد داشت.

105105

کد خبر: 621766

وب گردی

وب گردی