دیدار نوروزی هیات رئیسه واحد تربت حیدریه با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  واحد خراسان رضوی

دیدار نوروزی رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه با رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان خراسان رضوی و رئیس دبیرخانه هیات امنای استان برگزار شد.

به گزارس ایسکانیوز، عباس شیخ‌الاسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در دیدار نوروزی رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه با قدردانی از دستاوردهای این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه از واحدهای خیلی خوب است. خوشبختانه با مدیریت آقای دکتر علیزاده این واحد دانشگاهی رشد نموده است.

شیخ‌الاسلامی با اشاره به وظایف نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان و دبیرخانه هیات امنای استانی گفت: فعالیت‌های واحدهای استان در کلیه حوزه‌ها رصد می‌شود. بر اساس گزارش‌ها ارائه‌شده دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه با تلاش گروه کاری خوب از وضعیت قبل خارج‌شده است و این کار خوب حاصل همدلی و همراهی است. و امیدواریم سال 95 برای واحد تربت‌حیدریه بهتر از سال 94 بیشتر باشد و حتماً با گروه کاری خوب این اتفاق می‌افتد.

او ادامه داد: فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه در اقتصاد مقاومتی و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز توسعه تحصیلات تکمیلی برآیند خوبی برای استان داشته است و امیدواریم در سال 1395 شاهد اقدامات بیشتری باشیم و به وضع کنونی قانع نباشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت:دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه رشته‌ها خوبی را جذب نمود و می‌بایست با کیفی سازی و جذب استادان برتر در جهت برند سازی واحد تلاش کند. و دانشگاه‌ها با کیفی سازی و تأمین زیرساخت‌ها دانشجویان را در انتخاب محل تحصیل آزاد بگذارند.

حسنعلی زمانی دبیر هیات امنای استان خراسان رضوی نیز در این دیدار فعالیت های دانش بنیان دانشگاه آزاداسلامی تربت حیدریه را در خور تحسین دانست و برلزوم کیفی سازی آموزشی از طریق جذب اعضای هیات علمی تاکید کرد.

20103

کد خبر: 621795

وب گردی

وب گردی