دست له شده کارگر  از میان دستگاه سنگ خرد کن بیرون کشیده  شد

مسئول روابط عمومی مرکزمدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: دست کارگری هنگام کار با دستگاه سنگ خردکن به درون دستگاه کشیده شد و این عضو از بدنش را به شدت له کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، جواد مرادی روز چهارشنبه با بیان این مطلب افزود: این حادثه دلخراش ساعت 12:44 ظهر روز گذشته (سه شنبه) در شهرک صنعتی نوآوران واقع در کیلومتر 15 جاده زنجان - دندی، اتفاق افتاد.
او ادامه داد: دست این کارگر 36 ساله که در درون دستگاه سنگ خردکن گیر کرده بود توسط نیروهای آتش نشانی و جمعیت هلال احمر زنجان رهاسازی و به منظور اقدامات پیش بیمارستانی تحویل عوامل اورژانس شد.
مرادی با بیان اینکه دست این کارگر تا بالای آرنج در درون دستگاه بود و از درد به خود می پیچید، افزود: مصدوم پس از رهاسازی ازسوی نیروهای آتش نشان و هلال احمر، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافت و پزشکان معالج نیز با توجه به عمق آسیب دیدگی و له شدگی، احتمال قطع عضو را می دهند.
او به افراد توصیه کرد، هنگام کار با دستگاه های حادثه آفرین، جانب دقت و احتیاط را رعایت کنند و اصول ایمنی کار را جدی بگیرند.
مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز گفت: تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان به محض اطلاع از وقوع این حادثه تلخ و ناگوار با یک دستگاه آمبولانس و خودرو نجات عازم محل شده و بی درنگ عملیات رهاسازی را آغاز کردند.
اسماعیل خردمند افزود: وقتی نیروی های هلال احمر زنجان و آتش نشانی به محل حادثه رسیدند این کارگر را که هنوز به هوش بود درحال خونریزی دیدند.
او تاکید کرد: امدادگران با استفاده از تجهیزات همراه، کار رهاسازی را در ساعت 13:05 ظهر آغاز کرده و پس از دو ساعت و 20دقیقه تلاش، دست له شده کارگر را از میان دستگاه سنگ خرد کن بیرون کشیده و تحویل اورژانس دادند تا اقدمات درمانی اولیه بر روی مصدوم انجام شود.

20106

کد خبر: 621822

وب گردی

وب گردی