عرضه ساعت هوشمند جدید هوآوی به زودی آغاز می شود

کمپانی هوآوی مدتی است که پا به عرصه ساخت ساعت های هوشمند گذاشته و در همین راستا، در نمایشگاه CES 2016 ساعت های هوشمند جدیدی را مخصوص بانوان معرفی کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تک شات، حالا خبر خوب این است که اگر شما هم جزو علاقمندان به این ساعت هوشمند هستید، به نظر می رسد به زودی می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید، چرا که به فهرست کالاها در فروشگاه آنلاین گوگل افزوده شده است.

با این حال، فروش این ساعت ها هنوز آغاز نشده است و در وضعیت "به زودی" قرار دارند. اما به نظر می رسد همین که اسامی این ساعت ها در میان لیست کالاهای فروشگاه آنلاین گوگل وارد شده نشانه خوبی است از اینکه عرضه آن نیز به زودی آغاز می شود. هوآوی هنوز توضیحی درباره نحوه قیمت گذاری این محصول نداده و تنها دو رنگ از آن را به نمایش گذاشته است: یکی سفید و دیگری به رنگ آبی. مدل سفیدرنگ ساعت هوشمند زنانه هوآوی با کریستال های زیرکانیای سواروفسکی تزیین شده است.

اگر سایر مشخصات این ساعت هوشمند برای شما مهم باشد، لازم است بدانید بسیاری از مشخصات این محصولات مشابه با ساعت هوشمندی هستند که هوآوی سال گذشته معرفی کرد. انتظار می رود این ساعت های هوشمند با مجموعه ای اختصاصی از صفحه های نمایش برای تکمیل ظاهرشان عرضه شوند.

تنها تفاوت این ساعت ها در طراحی آنها است، به این معنا که تمرکز هوآوی در ساخت این ساعت ها عمدتأ روی زیبایی معطوف بوده است. در نتیجه، اگر از مدل پیشین ساعت هوشمند هوآوی راضی بودید ولی به خاطر طراحی آن از خریدش منصرف شده اید، به زودی گزینه های بیشتری در اختیار خواهید داشت.

20104

کد خبر: 622210

وب گردی

وب گردی