معرفی 10 بازی ترسناک جدید که در سال آینده عرضه خواهند شد

بازی هایی که در ژانر وحشت طراحی و عرضه می شوند، جایگاه ویژه ای در دل بسیاری از گیمرها دارند و همیشه از طرفداران پروپا قرصی برخوردار بوده اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تک شات، وحشت و دلهره قدم زدن در خانه ای متروک و پر از اشباح سرگردان، هیجان های ناگهانی حمله موجودات ترسناک، هراس مبارزه با زامبی های وحشی در خیابان ها و تلاش برای زنده ماندن از عناصر مهم این بازی ها تلقی می شوند.

با پیشرفت فناوری های صنعت گیمینگ در زمینه گرافیک بازی ها و صداگذاری آنها و همچنین قوی تر شدن موتورهای بازی سازی، کیفیت این بازی ها نیز روز به روز ارتقا می یابد و در نتیجه وحشت و هراس حاصل از تجربه بازی نیز افزایش می یابد.

امسال نیز مانند همیشه، کمپانی ها و استودیوهای بازی سازی از قافله عقب نمانده اند و در تلاشند تا هرچه زودتر آخرین محصول خود را روانه بازار کنند. با تک شات همراه باشید تا با 10 عنوان جدیدی که قرار است امسال منتشر شوند، آشنا شوید.

Allison Road

این بازی محصول کمپانی بازی ساز انگلستانیLilith است که در قالب اول شخص طراحی و ساخته شده است. در ابتدا، این بازی توسط Lilith در وبسایت Kickstarter معرفی شد، اما بعد از مدتی، کمپانی بازی ساز دیگری با نام Team17 بعنوان ناشر بازی معرفی شد و بدین ترتیب، کمپین Kickstarter کنسل شد.

شما در این بازی، در نقش یک کاراکتر بدون نام ظاهر می شوید که در خانه خود بیدار می شود و هیچ چیز به یاد نمی آورد. این کاراکتر در خانه خود کنکاش می کند و بر اساس نامه ها و تصاویری که پیدا می کند، متوجه می شود که خانواده اش قربانی یک جنایت فجیع شده اند. شما می توانید به اکثر اتاق ها بعلاوه حیاط پشتی خانه، سر بکشید. بعضی از درها نیز قفل هستند که با طی کردن مراحل بازی، باز می شوند.

محیط بازی سراسر وهم است و موسیقی متن نیز وحشت شما را دو چندان خواهد کرد. گرافیک بازی نیز بی نظیر است و حس فوق العاده ای را از حضور در محیط بازی به شما القا می نماید.
طبق گفته سازندگان بازی، قرار است Allison Road توسط Team 17 در اواسط سال 2016 برای سیستم عامل های Linux؛ Windows و OS X منتشر شود.

Dead Island 2

کمپانی Deep Silver این بار با نسخه ای جدید از مجموعه Dead Island باز هم قصد دارد تا شما را وارد دنیای پرهیجان و ترسناک زامبی ها کند. بازی Dead Island 2 محصول استودیوهای Yager و Sumo Digital است که در قالب اول شخص و در محیطی جهان باز طراحی شده است و شما را در برابر هزاران زامبی در کالیفرنیا قرار می دهد.

ویژگی Co-op در طراحی این بازی گنجانده شده تا هیجان این بازی را به صورت چندنفره نیز تجربه کنید. شما از میان مجموعه ای از قهرمانانی که در برابر ویروس زامبی مقاوم هستند، کاراکتر خود را انتخاب می کنید و پا به دنیای آخرالزمان این موجودات خونخوار می گذارید. سلاح های بازی نیز متنوع طراحی شده است. شما از خردکن گرفته تا کاردهای الکتریکی، می توانید یک سلاح را برای قیمه قیمه کردن زامبی ها انتخاب کنید.

Dead Island 2 برای کنسول های PS4 و Xbox One و همچنین برای سیستم عامل Windows طراحی و ساخته شده و براساس گفته Deep Silver قرار است در سال 2016 منتشر شود.

Doom

کمپانی آمریکایی id Software یکی از کمپانی های مطرح درعرصه ساخت بازی های ویدیویی است که ساخت بازی هایی مانند Rage ؛ Quake ؛ برخی نسخه های Wlofenstein و مجموعه بازی های Doom را در کارنامه خود دارد. بازی Doom 2016 نیز آخرین نسخه از مجموعه Doom است که توسط استودیوی بازی سازی این کمپانی ساخته شده است و کمپانی پرآوازه Bethesda مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد.

این بازی، یک بازسازی حسابی از مجموعه Doom است و گیم پلی بازی دارای دو بخش تک نفره و چند نفره است. بر اساس گفته های مارتی استراتون، مدیر اجرایی id Software ، بازی Doom دارای انبار عظیمی از اسلحه است که بازیکنان می توانند آنها را در طی بازی جمع آوری کنند و با حمل همه آنها در سرتاسر بازی، اسلحه خود را به سلاحی که موردنظرشان است، تغییر دهند.

کمپانی Bethesda تاریخ انتشار این بازی را که برای پلتفرم های PS4؛ Xbox One و Windows ساخته شده، 13 می 2016 اعلام کرده است.

Draugen

بازی Draugen محصولی جدید از بازیسازان نروژی Red Thread Games در ژانر وحشت است که با کسب کمک هزینه از موسسه فیلمسازی نروژ (NFI) ، مراحل ساخت آن آغاز شد. این بازی، در حال حاضر برای رایانه های شخصی و کنسول های PS4 و Xbox One در حال ساخت می باشد.

Draugen در ساحل غربی نروژ در سال 1923 جریان دارد. داستان بازی از چشمان یک مسافر آمریکایی روایت می شود. مسافری که در سرزمینی عجیب پا گذاشته و به دنبال خواهر گمشده اش می گردد. اما زمانی که این فرد به این روستا می رسد، متوجه می شود که همه چیز، آنگونه که به نظر می رسد، نیست و باید منتظر اتفاقات غیرمنتظره ای باشد.

بازیکنان باید تمام سعی خود را به کار گیرند تا در در این محیط بیگانه و عجیب زنده بمانند. آنها باید اسرار و رموز را بررسی کنند، روستا و محیط پیرامونی اش را کاوش کنند و از چیزهایی که در سایه های عجیب، ناله و زمزمه می کنند و آواز می خوانند، فرار کنند.

تاریخ دقیق انتشار Draugen مشخص نشده اما طبق وعده سازندگان آن، شما این بازی را درلیست بازی های وحشتناکی که در 2016 عرضه خواهند شد، خواهید دید.

Hunt: Horrors of the Gilded Age

کمپانی Crytek یکی از کمپانی های مطرح و قوی در صنعت گیمینک است که ساخت موتورهای بازی سازی CryEngine و همچنین ساخت بازی های پرطرفداری همچون Crysis؛ Far Cry و Ryse: Son of Rome را در کارنامه خود دارد. اکنون این کمپانی مشغول آماده سازی آخرین محصول خود با نام Hunt: Horrors of the Gilded Age می باشد که برای کنسول های محبوب نسل هشتمی و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

داستان این بازی در قرن نوزدهم جریان دارد و بازی در قالب شوتر سوم شخص ساخته شده است و طبق وعده سازندگان بازی، قرار بود نسخه بتای Hunt در اواخر 2014 منتشر شود. اما در 13 دسامبر 2014، کمپانی Crytek اعلام کرد که عرضه بازی دچار تاخیر خواهد شد و پس از آن، هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار آن اعلام نکردند. دلیل این تاخیر نیز انتقال استودیوی بازیسازی این کمپانی از شهر آستین در آمریکا به فرانکفورت آلمان بوده است.

Outlast 2

استودیو Red Barrels در ادامه اولین نسخه موفق بازی Outlast، اقدام به ساخت نسخه دوم این بازی نمود. این بازی که در دنیایی مشابه با نسخه اول آن طراحی شده، این بار محیط ها و کاراکترهای متفاوتی را برای شما آماده کرده تا در دنیای وحشتناک بازی شما را گیر بیندازد.

Outlast 2 تجربه ای از یک سفر جدید به اعماق ذهن انسان و تاریکی های درون آن است. این بازی تمرکز و ایمان شما را به چالش می کشد و شما را به جایی می رساند که دیوانه شدن، عاقلانه ترین کاری است که می توانید انجام دهید!
این بازی قرار است که در پاییز امسال برای کنسول های PS4 و Xbox One و همچنین سیستم های عامل ویندوز و مک منتشر شود.

Overkill's The Walking Dead

کمپانی Starbreeze AB که یک شرکت مستقل در زمینه ساخت، انتشار و توزیع بازی های ویدیویی و کامپیوتری است، در آگوست 2014 از پروژه ای جدید با نام Overkill's The Walking Dead پرده برداری کرد که طراحی آن بر اساس سریال محبوب و پرهوادار The Walking Dead اثر رابرت کرکمن است.

این محصول، یک بازی شوتر اول شخص است که عناصر ژانر اکشن، نقش آفرینی، وحشت زنده ماندن و مخفیکاری در آن مشاهده می شود و قابلیت Co-op نیز در طراحی آن گنجانده شده است. این بازی شما را وارد دنیای مشهور The Walking Dead می کند و در نقش کاراکترهایی قرار می دهد که بازماندگان این واقعه آخرالزمانی هستند و برای زنده ماندنشان، از تمام جان مایه می گذارند.

این بازی هنوز در مرحله ساخت به سر می برد و خبرها حاکی از این هستند که انتشار بازی در اواخر 2016 یا اوایل 2017 به وقوع بپیوندد.

Perception

اثر جدید سازندگان Bioshock و Dead Space با نام Perception در حال اتمام مراحل ساخت می باشد. استودیو Deep End Games این بار با محصولی نوین قصد دارد تا باز هم وحشت را مهمان خانه های شما نماید.

بازی Perception در سبک وحشت و ماجراجویی طراحی شده و شما در نقش یک زن جوان نابینا به نام Cassie ظاهر می شوید. شما سعی دارید تا اسرار یک امارت متروک را که رویاهای شما را تسخیر کرده، برملا کنید. در صداگذاری این بازی دقت زیادی بکار رفته، چون این صداها هستند که محیط بازی را برای شما به تصویر می کشند. شما در محیط قایم باشک بازی فرو می روید و دشمنان بی رحمی نیز در کمین شما نشسته اند تا شما را غافلگیر کنند.

این بازی قرار است در سال 2017 برای رایانه های شخصی منتشر شود و هنوز تیم سازنده در خصوص نسخه های کنسولی بازی Perception تصمیمی اتخاذ نکرده است.

What Remains of Edith Finch

محصول انحصاری جدید کمپانی سونی برای کنسول PS4، بازی What Remains of Edith Finch نام دارد که توسط استودیوSCE Santa Monica و Giant Sparrow طراحی و ساخته می شود. این بازی، مجموعه ای از داستان های کوتاهی است که در خصوص یک خانواده نفرین شده در Washington State می باشد.

داستان ها از اوایل قرن بیستم تا به امروز روایت می شوندو در هر داستان، به شما این فرصت داده می شود تا در نقش یک فرد متفاوت از خانواده ظاهر شوید. گیم پلی و حالت داستان های بازی، براساس افراد مختلف تغییر می کند. تنها چیزی که ثابت است، قالب اول شخص بازیست و اینکه داستان هر فرد، با مرگ او به پایان می رسد.

شما در حقیقت تاریخچه خانواده Edith Finch را مرور کنید تا بفهمید که دلیل زنده ماندن او تا به امروز چه بوده است. این بازی مطابق گفته سازندگانش در سال 2016 برای کنسول PS4 مننتشر خواهد شد، اما هنوز خبری از تاریخ قطعی عرضه آن، در دست نیست.

Routine

بازی Routine نیز یک بازی اول شخص در ژانر وحشت و علمی تخیلی است که توسط کمپانی Lunar Software طراحی و ساخته شده است که در Gamescom 2012 معرفی شد. محیط بازی در یک پایگاه فضایی متروک در ماه طراحی شده است که در ایستگاه تحقیقاتی Lunar قرار گرفته است. شما باید به اعماق تاریکی پایگاه بروید تا حقیقت را کشف کنید.

شما فقط یک جان دارید و باید تا جایی که می توانید زنده بمانید تا اطلاعات کافی را جمع آوری کنید و دلیل ناپدید شدن ناگهانی اعضای دیگر تیم را فاش کنید. سلاحی به نام CAT (ابزار کمکی کیهان نوردی یا Cosmonaut Assistance Tool) در اختیار کاراکتر شما قرار گرفته توسط فلاپی دیسک ها ارتقا می یابد و این ارتقا بر نحوه عملکرد سلاح شما، تاثیر مستقیم می گذارد.

این بازی قرار است برای سیستم عامل های Windows و Mac عرضه شود، اما هنوز کمپانی Lunar Software تاریخ مشخصی برای انتشار این بازی تعیین نکرده است. انتظار می رود که از نمایش واقعی مجازی Oculus Rift در زمان لانچ بازی، استفاده شود.

20104

کد خبر: 622213

وب گردی

وب گردی