سامسونگ شاید گلکسی نوت 6 زودتر عرضه کند

آمار‌های ارائه شده نشان از این دارد که تا این لحظه فروش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج بسیار راضی کننده بوده است. حال تحلیل‌کران پیش بینی می‌کنند که شاید سامسونگ گلکسی نوت ۶ را به جای ماه آگوست، در جولای سال جاری معرفی و روانه‌ی بازار کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زومیت، سامسونگ همزمان با برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل در بارسلون، نسل جدید پرچمداران سری گلکسی اس خود را معرفی کرد. این گوشی‌های هوشمند در دو نسخه با نام گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج معرفی شدند. بنابر گزارش‌های منتشر شده سامسونگ موفق شده تا ۹ میلیون دستگاه از این دو نسخه را در بازار‌های عرضه شده، به فروش برساند. این آمار برای سال گذشته‌ی میلادی پس از معرفی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج تنها سه میلیون دستگاه بود که نشان از عملکرد موفق سامسونگ دارد.

یکی از عواملی که باعث شده سامسونگ بتواند به چنین آمار فروشی دست پیدا کند، باید در قیمت معقول این گوشی هوشمند جستجو کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ پیش از عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خود به بازار، تمام جوانب را در نظر گرفته است. برخلاف سال گذشته، سامسونگ سفارش ساخت گلکسی اس ۷ اج یا همان نسخه‌ی مجهز به نمایشگر خمیده را بیش از نسخه‌ی معمولی در نظر گرفته تا بتواند به تقاضای بازار به راحتی پاسخ دهد.

حال بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که با توجه به شرایط موجود برای نسل جدید پرچمداران سامسونگ و استقبال از این دو گوشی هوشمند، احتمالا باید شاهد رونمایی و عرضه‌ی زودهنگام گلکسی نوت ۶ به بازار باشیم. براساس گمانه‌های مطرح شده احتمالا سامسونگ گلکسی نوت ۶ را در ماه جولای و نه آگوست، پیش از معرفی آیفون ۷ به بازار عرضه خواهد کرد. البته با توجه به عدم تایید این موضوع توسط سامسونگ، نمی‌توان به طور قطع در این خصوص صحبت کرد. منابع نزدیک به سامسونگ از عدم آغاز فعالیت‌ها برای توسعه‌ی فریموری برای گلکسی نوت ۶ سخن گفته‌اند که این موضوع خود، عرضه‌ نشدن زود هنگام گلکسی نوت ۶ را پررنگ‌تر می‌کند.

20104

کد خبر: 622224

وب گردی

وب گردی