پرداخت فوق‌العاده شغل فرهنگیان از فروردین‌ ۹۵

مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از اعمال فوق‌العاده ویژه برای حقوق پرسنل این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن حسینی مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش د گفت: این فوق‌العاده ویژه فرهنگیان فقط مختص آنها نیست و تمامی پرسنل مشمول این طرح خواهند شد.

او گفت: مصوبه‌ای توسط دولت در بند د ماده 68 تصویب شد که همان فوق‌العاده ویژه بود که به استناد آن مشاغلی که از سوی سازمان مدیریت به تائید برسند از این فوق‌العاده ویژه بهره‌مند خواهند شد.

حسینی گفت: در مصوبه دولت، فوق‌العاده ویژه تا 30 درصد تعیین شد که اگر سازمان مدیریت آن را به ما ابلاغ کند برای پرسنل اجرایی خواهد شد. البته لازم به ذکر است که هر پرسنلی که سابقه کار بیشتری داشته باشند مشمول این طرح با فوق‌العاده بیشتری خواهند شد.

حسینی گفت ما در پایان فروردین ماه با اعلام ضریب حقوق این فوق‌العاده ویژه را برای پرسنل اجرایی خواهیم کرد. همچنین تمام دستگاه‌های اجرایی که قبلا این میزان را نگرفته‌ بودند و کسانی که مشاغلشان را به تایید رساندند مشمول خواهند شد.

او در پایان گفت: درصد افزایش حقوق پرسنل هم بستگی به حقوقی که فرد دریافت می‌کند دارد و هم بستگی به سابقه فرد دارد و خوشبختانه تا کنون برآوردهای لازم صورت گرفته است.

20103

کد خبر: 622430

وب گردی

وب گردی