آثار عباس کیارستمی در مرکز سینما مستند و تجربی نمایش داده می شود

عصر فردا (یکشنبه 22 فروردین 95) و با نمایش فیلم‌های منتخب مستند و تجربی عباس کیارستمی، دوره‌ی جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این برنامه که از ساعت 17 عصر یکشنبه (22 فروردین) آغاز می‌شود، فیلم‌های مستند و تجربی «عباس کیارستمی» با عناوین پرنده‌ها (12 دقیقه)، تخم‌مرغ‌ها (17 دقیقه)، کجاست جای رسیدن (6 دقیقه) و جاده‌ها (30 دقیقه) به نمایش عمومی درآمده و سپس به بهانه‌ی این نمونه‌های موردی، «شادمهر راستین» درباره‌ی آثار برجسته‌ی این فیلمساز جهانی در حوزه‌ی تجربی، اعم از مستند و ویدئوآرت صحبت خواهد کرد. در ادامه این نشست نیز «سیف‌الله صمدیان» به عنوان همکار کیارستمی در «جاده‌ها» و چند فیلم دیگر، از این همکاری و نوع فیلم‌سازی او در زمینه مستند و تجربی سخن خواهد گفت.
مجری و کارشناس این برنامه هم ناصر صفاریان (نویسنده و منتقد سینما) است.
گفتنی است: عموم علاقمندان جهت تماشای فیلم‌های مستند و تجربی «عباس کیارستمی» و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت 17 عصر یکشنبه (22 فروردین‌ماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند. شرکت در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است. دوستداران سینمای مستند و تجربی جهت اطلاع از برنامه‌های هفتگی کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی می‌توانند به کانال تلگرام @cinemaverite بپیوندند.
503502

کد خبر: 622625

وب گردی

وب گردی