برگزاری هشتمین سمپوزیوم بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

ششمین کنفرانس هوش مصنوعی و رباتیک و هشتمین سمپوزیوم بین المللی ربوکاپ آزاد ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، با پایان یازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2016، ششمین کنفرانس هوش مصنوعی و رباتیک و هشتمین سمپوزیوم این رویداد جهانی با شرکت دانشمندان، دانشجویان و پژوهشگران کشور و با حضور پروفسور فرانک فندراستافن از کشور هلند و عضو فدراسیون جهانی ربوکاپ در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی و دانشکده مهندسی برق و رایانه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

دبیر اجرایی این کنفرانس با بیان این که علاقه مندان و شرکت کنندگان تا 25 دی ماه 94 فرصت داشتند مقالات خود را برای این کنفرانس ارسال کنند، گفت: در نهایت 136 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد.

محمد نوروزی ادامه داد: از این تعداد، 66 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که در پایان 61 شرکت کننده مقالات خود را ارایه دادند.

او مقالات بخش انگلیسی را 32 و مقالات بخش فارسی را 29 مقاله اعلام و گفت: مقالات انگلیسی جهت بررسی و نمایه شدن به سایت IEEEXPLORE ارسال می شوند و مقالات برتر فارسی نیز جهت نمایه به سایت Civilica ارسال خواهند شد.

نوروزی در پایان گفت: تمامی مقالات برتر کنفرانس برای مجلات معتبر داخلی ارسال می شوند.

گفتنی است؛ در این کنفرانس شرکت کنندگان مقالات خود را در قالب ارایه ی شفاهی و پوستر به نمایش گذاشتند و مقالات مورد بررسی تیم های داوری قرار گرفت.

20103

کد خبر: 622872

وب گردی

وب گردی