رکوردی جدید در تزریق گاز به میدان های نفتی ثبت شد

حجم تزریق گاز به میدان های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در سال گذشته با 33 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن به 11,3 میلیارد مترمکعب رسید.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز، گفت: این حجم تزریق گاز به میدان های نفتی جنوب کشور از سوی این منطقه عملیاتی یک رکورد محسوب می شود.

عبدالحسین کوتکی، با اشاره به افزایش 13 درصدی میزان گاز تزریقی به میدان نفتی آغاجاری افزود: پارسال بیش از 6,8 میلیارد مترمکعب گاز به این میدان تزریق شده است.

وی با بیان این که تزریق گاز به میدان های نفتی از جمله سیاست های وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران برای صیانت از این میدان ها به شمار می رود، اعلام کرد: هم اکنون روزانه 32 میلیون مترمکعب گاز به میدان آغاجاری تزریق می شود.

به گفته کوتکی،منطقه یک عملیات انتقال گاز در سال 94، به دو میدان نفتی کرنج و کوپال به ترتیب 3,4 و بیش از یک میلیارد مترمکعب گاز تزریق کرده که این مقدار به ترتیب 83 و 33 درصد رشد داشته است.

کوتکی ضمن قدردانی از کارکنان این منطقه گفت: با توجه به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" امیدواریم امسال نیز با برنامه ریزیهای تعریف شده بتوانیم فعالیتهای خود را بهتر از گذشته پیش برده و موفقیت های بیشتری را برای منطقه و شرکت رقم بزنیم.

401/602

کد خبر: 623018

وب گردی

وب گردی