شهرداری به تنهایی نمی‌تواند بار سنگین محله هرندی را به دوش کشد

رییس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در بحث ساماندهی محله هرندی شهرداری حتی بیشتر از ماموریت خود هم جلو رفته است، گفت: باید سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوط نیز وارد میدان شوند .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا مجتبی شاکری در دویست و چهل و نهمین جلسه شورا گفت: جا دارد تقدیری داشته باشیم از اقدام سازمان زیبا سازی مبنی بر ایجاد کمپین کار و تلاش که بر اساس محورها و شعائر انقلاب اسلامی بود که این اقدام ارزنده جای تشکر و تقدیر دارد.

شاکری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تشکر چند باره ای هم باید از مجموعه شهرداری در خصوص ساماندهی محله هرندی داشت ،اما توجه کنید که ساماندهی این محله به مانند بلند شدن هواپیما از روی باند فرودگاه می ماند که نیاز به باند مناسب ، برج کنترل ، و ابزار و وسایل دیگر دارد. بنابراین باید گفت شهرداری تهران نمی تواند به تنهایی به این کار بپردازد. همچنان که شهرداری تهران تا به اینجا خوب کار کرده و بیشتر از ماموریت خود هم انجام داده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، او گفت: سازمان ها و دستگاه های مربوط باید هر چه سریع‌تر وارد میدان شوند و وظایف خود را انجام دهند .

105105

کد خبر: 623227

وب گردی

وب گردی