برگزاری کلاس های مجازی آمادگی المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی

اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که زیر مجموعه دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان است به منظور آمادگی جهت شرکت در المپیاد متمرکز درون دانشگاهی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و هشتمین المپیاد دانشجویان پزشکی کشور، اقدام به هماهنگی برای اجرای کلاس های آموزشی مجازی (الکترونیکی) در حیطه های مختلف می کند.

به گزارش ایسکانیوز، اولین جلسه این دوره از کلاس ها در حیطه فلسفه در پزشکی به صورت الکترونیکی (مجازی) در انتهای سال 94(25 اسفندماه گذشته ) برگزار شد و دومین کلاس آموزشی در حیطه مذکور، روز چهارشنبه 25/1/95 از ساعت 18 الی 21 برگزار می شود.

بر اساس گزارش اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان جهت شرکت در کلاس می بایست در ساعت تعیین شده به آدرس اینترنتی Ecourse.iauec.ac.ir مراجعه کنند. ارتباط در این کلاس ها دوطرفه بوده و دانشجویان علاوه بر دریافت صدای استاد می توانند با استفاده از هِدسِت سوالات خود را مطرح کنند.

بنابر این گزارش، نام کاربری و رمز عبور دانشجویان متقاضی جهت شرکت در این جلسه، همان نام کاربری و رمز عبور قبلی ( نام کاربری و رمز عبور جهت شرکت در اولین کلاس مجازی در حیطه فلسفه در پزشکی) است.

همچنین اولین جلسه کلاس مجازی در حیطه مدیریت نظام سلامت نیز در روز دوشنبه 30 /1/95 از ساعت 10الی 12 برگزار می شود.

شایان ذکر است دانشجویان می توانند پس از اتمام هر جلسه، فایل صوتی جلسات را در سایت مربوطه گوش فرادهند.
همچنین در صورت هرگونه اشکال در برقراری ارتباط دانشجویان می توانند با شماره پشتیبانی (42863863-021)تماس حاصل کنند.

براساس این گزاش، کلاس های مجازی مدیریت نظام سلامت، استدلال بالینی و علوم پایه جهت توانمند سازی دانشجویان و استفاده و بهره مندی یکسان و فرصت برابر برای تمامی دانشجویان در واحدهای علوم پزشکی در آینده ای نزدیک برگزار می شود.

20101

کد خبر: 623294

وب گردی

وب گردی