رویانیان: دایی نباید در این شرایط از پرسپولیس شکایت می‌ کرد

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: دایی نباید در این شرایط شکایت و بحث مالیاتش را مطرح می‌کرد و بهتر بود در انتهای فصل این کارها را انجام می‌داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد رویانیان، در خصوص شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مالیات قراردادش با این باشگاه و اینکه قرارداد دایی با پرسپولیس در زمان مدیرعاملی محمد رویانیان بسته شده بود، گفت: ما در انتهای فصل قرار داریم و پرسپولیس در کورس قهرمانی است. در حال حاضر مهم‌ترین مسئله حمایت از تیم و کمک به هواداران است تا پرسپولیس به آرامش برسد و خوب نیست که در این شرایط حساس این دعواها مطرح شود. به نظر من در آخر فصل فرصت برای این مسائل هست.

وی ادامه داد: همه ما شاید حرف‌هایی داشته باشیم اما می‌توانیم آخر فصل صبحت‌هایمان را مطرح کنیم. چرا که در این شرایط حساس پرسپولیس باید در آرامش باشد و با انسجام و همدلی تیم به قهرمانی برسد. به جای طرح دعوا باید سکوت کرده و برای تیم دعا کنیم تا پرسپولیس قهرمان شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: اینکه دایی طلبی از پرسپولیس داشته باشد یک بحث است و حمایت از تیم بحث دیگر. مطمئنا این مدیران از پرسپولیس بروند و مدیران بعدی هم بیایند باز هم این طلب باقی می‌ماند. همانطور که دولت در حال حاضر 300 هزار میلیارد تومان بدهکار است که این یک رقم وحشتناک به حساب می‌آید. این مسائل نشان می‌دهد که تعهدات همیشه هست اما در شرایطی که هزینه‌های باشگاه از کمک هواداران تهیه می‌شود باید کمی سعه صدر به خرج داد. خیلی از هواداران پرسپولیس مشکلات مالی دارند اما با پیامک‌هایی که می‌دهند در تهیه هزینه‌های باشگاه کمک می‌کنند و به نظر من در این شرایط باید کمی حوصله به خرج داد. پرسپولیس در یک مقطع حساس قرار دارد و ما دربی را در پیش داریم که تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند. هواداران پرسپولیس دایی را دوست دارند اما او نباید در این شرایط حساس این مسائل را مطرح می‌کرد. توصیه من این است که در آخر فصل می‌توان همه حساب و کتاب‌ها را انجام داد و الان پرسپولیس فقط به حمایت نیاز دارد.

رویانیان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه قرارداد دایی با پرسپولیس در زمان مدیرعاملی اوست انجام شده و این بحث پرداخت مالیات دایی چرا بر عهده باشگاه گذاشته شده است،‌ خاطرنشان کرد: "ما این قرارداد را در سال 92 ثبت کردیم و الان سال 95 است و واقعا در ذهنم نیست که بندهای قرارداد چه بوده اما به هر حال مدارک این قرارداد در باشگاه موجود است و قطعا علی دایی هم انسانی نیست که بخواهد خلاف واقع بگوید. دایی از نمادهای پرسپولیس به حساب می‌آید اما الان وقت دعوا نیست و اگر هم حقی دارد بهتر است پایان فصل آن را پیگیر باشد.

وی در خصوص دربی 82 که روز جمعه برگزار می‌شود، گفت: طبیعتا دوست دارم پرسپولیس برنده شود و آرزو می‌کنم آخر فصل بازیکنان پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر ببرند اما باید قبول کرد که این دربی بسیار حساس است چرا که هر دو تیم هم امتیاز هستند و این مسئله دربی روز جمعه را حساس‌تر از همیشه کرده است.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که از نظر شما چه کسانی گلزنان احتمالی این بازی هستند، ادامه داد: خیلی دوست دارم که امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده گلزنان دربی باشند اما حسم می‌گوید مهدی طارمی گل می‌زند.

604/602

کد خبر: 623377

وب گردی

وب گردی