در پی سفر وزیر بهداشت به استان سیستان و بلوچستان و مصاحبه با رسانه ها برای تلاش متخصصان حوزه های مختلف پزشکی در جهت محرومیت زدایی از این مناطق، انجمن رادیولوژیست ها با همکاری و مشارکت تعدادی از متخصصان این رشته درمناطق محروم خدمت رسانی کردند .

به گزارش ایسکانیوز دکتر محمد علی کریمی مدیر این طرح با اشاره به اجرای این طرح و همچنین ارایه خدمات سونوگرافی گفت :در تعطیلات نوروز 1395 تعدادی از متخصصان رادیولوژی برای انجام سونوگرافی و سایر خدمات تصویربرداری به بیمارستان های دولتی برخی شهرهای دو استان محروم سیستان و بلوچستان و هرمزگان عزیمت نمودند و خدمات خود را به مردم شریف این مناطق در ایام نوروز و حتی روزهای بعد از تعطیلات ارایه کردند.
او افزود: این برنامه جهادی و خیرخواهانه در ادامه برنامه سال گذشته بود و امیدواریم با برنامه ریزی بهتر و گسترده تر ادامه یابد.
این متخصص رادیولوژی تاکید کرد:هر چند امروزه، متخصص رادیولوژی در کل کشور، حتی در شهرهای مرزی، وجود دارد و تعداد شهرهایی که در بیمارستان خود فاقد متخصصین رادیولوژی باشد به انگشتان یک دست هم نمی رسد با این حال متخصصین این رشته در راستای اهداف وزارت بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی و حمایت از خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم مناطق محروم، این برنامه و دیگر پروژه های مشابه را به اجرا درآوردند که امیدواریم با همراهی بخش های مختلف به بهترین نحو ادامه و به اجرا درآید.
او افزود : پس از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش در سال 94 به استان سیستان و بلوچستان و مصاحبه ایشان در مورد کمک به محرومیت زدایی از این مناطق تعدادی از متخصصین آقا و خانم رادیولوژی اعزام و به صورت تمام وقت به خدمت رسانی مشغول شدند و متخصصان خانم نیز به ویژه خدمات سونوگرافی را به بانوان باردار ارایه کردند.

105105

کد خبر: 623633

وب گردی

وب گردی