بازپس‌گیری2 زمین از متخلفان/ فساد مالی درصندوق بازنشستگان پیگیری شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از رفع دوفساد مالی در صندوق با کمک دستگاه قضایی خبرداد و گفت: از سه تخلف بزرگی که انجام شده بود توانستیم دو فساد را رفع و دو زمین را به اموال صندوق بازگردانیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، محمود اسلامیان در مورد تخلفات و فسادهای مالی که در گذشته از اموال صندوق انجام شده بود، گفت: در سال گذشته از سه تخلف بزرگی که انجام شده بود توانستیم دو تخلف را رفع و با کمک دستگاه‌ قضایی و دادستانی، اعتباری که در خرید زمینها اختلاس شده بود را به صندوق برگردانیم.

او با اشاره به اینکه دو زمین بزرگ توسط دو فرد سودجو تملک شده بود، گفت: یکی از آنها پنج هزار متر در نوبنیاد و دیگری ۱۲ هزار متر بود که این زمین‌ها را با قیمت بسیار پایین اجاره و یا فروخته بودند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه با کمک دادستان تهران، این دو زمین به ما برگشت، گفت: ارزش آنها ۳۵۰ میلیارد تومان است در حالی که حدود ۵۰ میلیارد فروخته شده بود و در اواخر سال گذشته این زمین‌ها به ما بازگردانده شدند.

اسلامیان از یک فساد بزرگ دیگر خبر داد و گفت: تخلف دیگری در پتروشیمی جم به ارزش ۱۲۰ میلیون دلار بود که تاکنون توانستیم با اقدامات انجام شده، ۳۰ درصد آن را بازگردانیم و برای مابقی تخلف نیز تمام تلاش و پیگیریهای لازم را انجام خواهیم داد تا اموال بازنشستگان به آنها بازگردانده و در جهت ارائه خدمات به آنها هزینه شود.

20106

کد خبر: 623820

وب گردی

وب گردی