آخر هفته ای سینمایی با تلویزیون ایران

فیلم های استاد بزرگ و پاییزی که گذشت آخر هفته از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش ایسکانیوز، فیلم سینمایی استاد بزرگ به کارگردانی وونگ کاروای پنجشنبه شب و فیلم تلویزیونی پاییزی که گذشت به کارگردانی سیامک کاشف آذر عصر جمعه ازاین شبکه پخش می شود.

اما فیلم سینمایی استاد بزرگ که پنجشنبه شب 26 فروردین ساعت 22 پخش می شود از این قرار است: ایپ من در فوشان زندگی آرامی دارد تا اینکه مردی به نام گانگ یوتین به ملاقات او می آید. او سپس با گانگ ار ملاقات می کند که قصد دارد تا افتخارات خانوادگی خود را در مبارزه با ایپ من دوباره بدست آورد. پس از جنگ چین و ژاپن ایپ من به هونگ کنگ می رود تا خانواده اش را بیابد. در این بین گانگ ار دوباره بر سر راه او سبز می شود و او را به مبارزه می طلبد چون فکر می کند که پدرش در مبارزه ایی ناجوانمردانه با ایپ من به قتل رسیده است در حالیکه مبارز دیگری به نام ماسان پدرش را به قتل رسانده است.

فیلم تلویزیونی پاییزی که گذشت نیز که جمعه حدود ساعت 16 پخش می شود درباره مردی است که پس از سالها به خانه پدری اش در یکی از شهرهای مرزی برمی گردد تا زمین زراعی پدرش را احیا کند، اما در اثر برخورد با مین عمل نکرده ای از دوران جنگ، مجروح و زمینگیر می شود. در این میان پسر نوجوان او که با اکراه همراهش بوده و مخالف مسیر زندگی پدرش می باشد، مجبور می شود تا راه او را ادامه بدهد.

آذر فلاح- علیرضا استادی- یوسف خداپرست- فرحناز خسروآبادی از بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند که محصول سال 94 گروه فیلم های تلویزیونی است.

505502

کد خبر: 623879

وب گردی

وب گردی