رودریگز: سیمئونه مربی فوق العاده ای است

کریسیتن رودریگز بازیکن سابق اتلتیکو مادرید سرمربی این تیم را همچون خدا برای این تیم دانست.

به گزارش ایسکانیوز، کریستین رودریگز وینگر سابق و آرژانتینی اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه را برای این تیم همچون خدا دانست.

سیمئونه از زمان ورود به اتلتیکو مادرید در سال 2011 انقلابی عظیم در این تیم ایجاد کرد و موفق شد این تیم را در جمع بزرگان فوتبال اسپانیا و اروپا قرار دهد. او با اتلتیکو مادرید فاتح یورو لیگ، سوپر جام اروپا و کوپا دل ری و لالیگا شده است و در سال 2014 هم تا یک قدمی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با این تیم پیش رفت.

کریستین رودریگز وینگر سابق این تیم که سه سال زیر نظر سیمئونه در اتلتیکو مادرید بازی کرد درباره جایگاه این مربی در این تیم گفت:

سیمئونه مربی فوق العاده است که کادر بسیار خوبی را هم همراه خود دارد. او مربی است که از همه می خواهد در بالاترین حد خود باشند. همچنین به خوبی رختکن تیم را کنترل می کند. در اتلتیکو مادرید او مثل خدا است. همه او را دوست دارند و برایش احترام قائل هستند. او هم در زمان بازی کردن و هم در زمان مربیگری به افتخارات و جام های زیادی دست پیدا کرده است و می تواند در اتلتیکو ماردید دست نیافتی شود. همه او را در اتلتیکو مادرید دوست دارند.

اتلتیکو مادرید باید روز چهارشنبه در دیدار برگشت لیگ قهرمانا اروپا در ویسنته کالدرون به مصاف بارسلونا برود. یاران سیمئونه در بازی رفت در نیوکمپ با نتیجه 2-1 مغلوب بارسلونا شده اند.

604/602

کد خبر: 623917

وب گردی

وب گردی