اجرای «شب ساز و آواز» به محمدرضا شجریان تقدیم می شود

در این ویژه برنامه که به تهیه کنندگی «افشین معصومی» برگزار می شود، وحید تاج، پوریا اخواص، حسین علیشاپور و امیر اثنی‌عشری همراه با تعدادی از نوازندگان، قطعاتی را در قالب بداهه‌خوانی و بداهه‌نوازی برای مخاطبان اجرا می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از موسیقی ما، دومین ویژه برنامه «شب ساز و آواز» با حضور تعدادی از خوانندگان مطرح موسیقی اصیل ایرانی در تالار رودکی ساعت ۲۱ روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه با تقدیم اجرا به محمدرضا شجریان به پاس سال ها فعالیت در عرصه موسیقی در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود.
در این ویژه برنامه که به تهیه کنندگی «افشین معصومی» برگزار می شود، وحید تاج، پوریا اخواص، حسین علیشاپور و امیر اثنی‌عشری همراه با تعدادی از نوازندگان، قطعاتی را در قالب بداهه‌خوانی و بداهه‌نوازی برای مخاطبان اجرا می‌کنند. علیرضا هیربد، قاسم رحیم زاده، محمد آدینه و سعید نایب محمدی هنرمندانی هستند که به عنوان نوازنده در این کنسرت حضور خواهند داشت.
اولین ویژه برنامه «شب ساز و آواز» زمستان ۹۳ با حضور هنرمندانی چون طینوش بهرامی، حسین علیشاپور، رسول رهو و محمد آدینه در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد. دومین ویژه برنامه «شب ساز و آواز» که هم اکنون در مرحله اخذ مجوز قرار دارد ساعت ۲۱ روزهای سه شنبه ۲۸ و چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت به همت موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» در تالار رودکی میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

507502

کد خبر: 623978

وب گردی

وب گردی