رنگ صورتی Z5 Premium معرفی شد

دو سه ماه پیش بود که سونی از رنگ جدید گوشی اکسپریا Z5 رونمایی کرد. رنگ صورتی اکسپریا Z5 ظاهرا نتایج خوبی را برای سونی در پی داشته است، چون این شرکت ساعتی پیش از رنگ صورتی Z5 Premium هم رونمایی کرد.

به گزارش ایسانیوز به نقل از دیجی کالا، سونی گفته است که می‌خواهد با رنگ جدید Z5، انتخاب‌های مخاطبان خود را بیشتر کند. به هنگام رونمایی از رنگ صورتی Z5، سونی از تحقیقات بسیار برای انتخاب این رنگ گفته بود. طراحان سونی تن‌های مختلف رنگ صورتی را بررسی کرده و بهترین رنگ را برای گوشی‌شان انتخاب کرده بودند. این مراحل برای انتخاب رنگ صورتی Z5 Premium هم صورت گرفته است.

رنگ صورتی Z5 Premium، در پایه شبیه به رنگ صورتی Z5، اما براق‌تر و عمیق‌تر است. سونی هم‌چنین در خبر رونمایی از رنگ صورتی Z5، به مد بودن این رنگ اشاره کرده است. این شرکت ژاپنی می‌گوید که رنگ صورتی، رنگ مد پاییز و زمستان سال 2015 و رنگ مد بهار و تابستان سال 2016 است. در نتیجه افراد می‌توانند گوشی‌شان را با لباس‌های‌شان ست کنند.

Z5 Premium، اولین گوشی هوشمند دنیا است که نمایشگری با وضوح تصویر 4K دارد. با این حال، این وضوح تصویر بالا به جای اینکه برگ برنده‌ سونی در گوشی‌اش باشد، از سوی منتقدان به عنوان یکی از نقاط ضعف گوشی معرفی شده است.

طبق آخرین آمار و ارقامی که سونی از فروش گوشی‌های‌اش ارایه داده بود، بخش موبایل این شرکت ژاپنی وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند. سونی هم در جدیدترین تصمیمات‌اش، خبر از تمرکز بیشتر روی ساخت گوشی‌های میان‌رده داده است. باید ببینیم آیا برنامه‌های سونی برای فروش بیشتر سری گوشی‌های Z5، می‌تواند وضعیت فروش این سری گوشی‌ها را بهتر کند یا نه.

20103

کد خبر: 624039

وب گردی

وب گردی