کفشگری: با اختلاف 2 گل دربی را می‌بریم/کاری به بازی رفت مقابل استقلال نداریم

هافبک تیم پرسپولیس گفت: این دربی با بقیه دربی ها فرق دارد و حساسیت خاصی دارد.

به گزارش ایسکانیوز،مهرداد کفشگری در نشست خبری امروز اظهار داشت: این دربی با بقیه دربی ها فرق دارد و حساسیت خاصی دارد. برخلاف دربی قبلی که چندان حساسیتی نداشت.ما پرسپولیس را به جایگاه واقعی خود در جدول برگرداندیم و امیدوارم بازی خوبی از آب درآید.

وی درباره دربی رفت و عقب ماندن پرسپولیس تا واپسین ثانیه ها در مسابقه دور رفت اذعان داشت: در بازی رفت موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم اما سرانجام در دقیقه 96 به گل رسیدیم. حریف ما در این مسابقه موقعیتی نداشت. در هر حال شرایط دربی همیشه فرق می کند و امیدواریم بازی پرگلی باشد. می دانیم که شرایط بازی برای هواداران اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: شرایط تیمی ما خوب شده است و ما بعد از بازی با سایپا دیگر باخت هم نداشتیم. تلاش بچه ها این است که تیم به قهرمانی برسد. می دانیم انتظار هواداران از ما بالاست و ما می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

کفشگری درباره پیش بینی خود از دربی گفت: نمی شود نتیجه را پیش بینی کرد. ما دربی پرگل و بدون گل هم داشته ایم. امیدواریم دربی پرگلی باشد و ما با اختلاف دو گل برنده شویم. این دومین دربی است که من بازی می کنم.

وی درباره اینکه جای هادی نوروزی در دربی خالی است و پرسپولیسی ها می خواهند جام را به وی اهدا کنند گفت: بالاخره فقدان وی به ما ضربه زد. وی از نظر فنی و اخلاقی بازیکن خوبی بود. اما پس از او ما انگیزه پیدا کردیم که تلاش کنیم تا تیم ما قهرمان شود.

کفشگری درباره کارت زرد خود در بازی قبل اذعان داشت: کمک داور از فاصله 40 متری خطا می گیرد اما داور از فاصله 5 متری خطا نمی گیرد. به خاطر اعتراض به داور، داور به من تذکر داد، در صحنه گل هم داور تذکر داده بود اما من به داخل زمین رفتم و کارت زرد گرفتم.

603/602

کد خبر: 624040

وب گردی

وب گردی