ارجاع پرونده راننده متخلف شهر تهران به حراست سازمان تاکسیرانی

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در صورت اثبات ماجرای آزار و اذیت دختر جوان توسط راننده این تاکسی اخراج خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،اسماعیل‌بیگی معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص ماجرای آزار و اذیت دختر جوان توسط راننده معتاد سازمان تاکسیرانی، گفت: سازمان تاکسیرانی همانند سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها در بدو ورود و استخدام کارکنان نسبت به اخذ آزمایشات مبنی بر سلامت روحی، روانی و جسمی اقدام می‌کند و از وضعیت جسمانی تاکسیران مطلع می‌شود.

او افزود: این راننده مجرم و متخلف هم در زمان ورود به مجموعه تاکسیرانی طبق آزمایشات در سلامت کامل بوده اما پس از ورود به مجموعه تاکسیرانی اعتیاد پیدا کرده است.

اسماعیل‌بیگی تأکید کرد: فعلا پرونده این راننده به حراست سازمان تاکسیرانی ارجاع شده است و در صورت دریافت گزارش تأییدیه نیروی انتظامی پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران در پایان گفت: پس از تشکیل دادگاه و شنیدن دفاعیات متهم و اثبات ماجرای آزار و اذیت نسبت به صدور رأی خلع و اخراج راننده تاکسی‌ قدام می شود.

20106

کد خبر: 624054

وب گردی

وب گردی