پرسپولیس-استقلال ؛ ایستگاه ٨٢ خاص و مهم

صدف خالقی-دیدار سنتی پرسپولیس و استقلال بعد از سالیان در حالی جمعه(27 فروردین) برگزار می شود که هر دو تیم شانس یکسانی برای قهرمانی در لیگ امسال دارند.

به گزارش ایسکانیوز، در حساس ترین بازی هفته ی بیست و ششم دو تیم پرطرفدار تهرانی در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که شهرآورد امسال رنگ و بوی دیگری دارد و سرشار از حساسیت و هیجان است.

پرسپولیس ؛ پروفسور دانا و کار بلد
شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در ابتدای فصل بخاطر پاره ای از اتفاقات و اشتباهات خود و تیمشان را در وضعیت نابه سامانی می دیدند بعد از هفته ی ششم کاری متحول شدند.
آنان با اندیشه های پروفسور از هفته ی هفتم روند رو به رشد تیمشان را با بازی خوب مقابل فولاد خوزستان در اهواز نوید می دادند.
پرسپولیسی ها پایان نیم فصل اول از انتهای جدول به رتبه ی چهارم با ٢٥ امتیاز صعود کردند و سپس در نیم فصل دوم با ارائه بازی های خوب و تماشاگر پسند و کسب امتیازات مناسب پرسپولیس را به کورس قهرمانی رساند و در صورت پیروزی در بازی حساس جمعه ٩٠٪‏ را پیموده اند.
پرسپولیس جمعه در حالی به مصاف استقلال می رود که از ٣ بازی اخیر خود ٩ امتیاز بدست آورده است و امید زیادی به پیروزی در این بازی دارد.

استقلال ؛ روند نزولی اندیشه های مظلومی
استقلال که با پرویز مظلومی سیر صعودی و خوبی در ابتدای فصل و پیش از دربی دور رفت داشت و خود را به همراه دیگر هم نام خوزستانی از سایرین جدا کرده بود بعد از نمایش نه چندان خوب در دربی سیر نزولی آنها شروع شده و امتیازات را یکی از پی دیگری از دست می دادند.
این از دست دادن امتیازات و همچنین بازی دفاعی و کسل کننده ی استقلال به قدری زیاد شده بود که هواداران آنها هم از اندیشه های مظلومی گله کردند .
استقلالی ها پیش از شهرآورد هشتاد و دوم در سه بازی پایانی خود ٣ تساوی کسب کردند که نتیجه ی خوبی برای آنها تلقی نمی شود.

غایبین دو تیم در شهرآورد ٨٢:
سرخ پوشان پایتخت رضا خالقی فر را به دلیل مصدومیت و کمال کامیابی نیا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.
آبی پوشان تهرانی نیز روزبه چشمی و محسن کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند .

پیش بینی هوادارا از بازی :
در پیش بینی های صورت گرفته از نتیجه ی بازی بیش از ٦٠٪‏ هواداران رای به پیروزی تیم پرسپولیس داده اند.

604/602

کد خبر: 624274

وب گردی

وب گردی