دومین گردهمایی میان استانی دبیران کانون‌ها و مسئولان نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرگروه تکنولوژی آموزش دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: ضروری است کار گروهی و تیمی را از دوران کودکی و نوجوانی آموزش دهیم تا شاهد افرادی توانمند در جامعه در بزرگسالی باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسین فلاح در کارگاه آموزشی مدیریت کار جمعی و فعالیت‌های گروهی دومین گردهمایی میان استانی دبیران کانون‌ها و مسئولان نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی 4 استان کشور در سالن آمفی تئأتر مرحوم دکتر سلطانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: زمانی می‌توانیم به کار گروهی و جمعی بپردازیم که اخلاق فردی و اجتماعی ما به بلوغ رسیده باشد.

او ادامه داد: کسی که می‌‌خواهد در کار تیمی موفق باشد باید روابط اجتماعی خود را با اطرافیان افزایش دهد و حق دیگران را در به وجود آوردن کار مشترک لحاظ کند.

فلاح افزود: در زمان قدیم و در مکتب‌خانه‌های ما، دانش‌آموزان به‌صورت دورهمی تعلیم می‌دیدند و همه در مورد یک مطلب و موضوع مشترک همفکری می‌کردند و این شیوه آموزش باید در مدارس ما دوباره احیا شود.

مدیر گروه تکنولوژی آموزش دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: انتقادپذیری، داشتن صبر، تعامل، روحیه همکاری، روحیه گذشت از جمله خصوصیاتی است که می‌تواند ما را در انجام کار تیمی و گروهی به سرمنزل مقصود برساند.

وی افزود: دستاوردهای کار تیمی قابل مقایسه با کارفردی نیست و در کار گروهی می‌توانیم توانمندی‌های فردی خود را به اشتراک بگذاریم.

فلاح، تحمل پریشانی و سختی‌های زندگی را از عوامل مهم موفقیت در کار جمعی دانست و گفت: همدلی، تعامل و همکاری در کار تیمی می‌تواند موجب موفقیت افراد و در نتیجه گروه شود.

این استاد دانشگاه گفت: کسانی می‌توانند در کار گروهی موفق باشند که خردمند باشند و با حضور در کار جمعی نیز بتوانند خرد خود را افزایش دهند.

دومین گردهمایی میان استانی دبیران کانون‌ها و مسئولان نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی 4 استان کشور با حضور نزدیک به 100 نفر از دانشجویان خواهر و برادر از استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان به مدت 2 روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در حال برگزاری است.

آگاهی از بخشنامه‌های صادره در رابطه با کانون‌ها و نشریات دانشجویی، کارگاه آموزشی اصول کسب و کار و کارآفرینی و کارگاه آموزشی مدیریت کار جمعی و فعالیت‌های گروهی از جمله مباحث مطرح شده در روز اول این گردهمایی بود.

20101

کد خبر: 624343

وب گردی

وب گردی