هوآوی Honor 5C با صفحه‌ نمایش 5.2 اینچی و بدنه فلزی در TENAA رویت شد

تلفن هوشمند Honor 5C از هوآوی در وب سایت TENAA رویت شده که ظاهرا قرار است جانشینی برای Honor 4C باشد. این محصول بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و مجهز به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و دو گیگابایت رم است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زومیت، تلفن هوشمندی که شناسه مدل آن NEM-TL00 اعلام شده به احتمال زیاد همان Huawei Honor 5C مورد انتظار است که حالا در لیست تلفن‌های هوشمندی که تاییدیه TENAA را دریافت کرده‌اند قرار گرفته است. همچنین جزئیات بیشتری از این محصول منتشر شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

قبل از هر چیز، بد نیست یادآوری کنیم که زمان معرفی جانشین جدید تلفن هوشمند میان‌رده Honor 4C احتمالا اردبیهشت خواهد بود چرا که این مدل دقیقا در همین روز و در سال گذشته معرفی شده است. همچنین هوآوی پیش‌تر تایید کرده که مدل جدیدی به نام Honor 5C را معرفی خواهد کرد و گفته شده این محصول در روز ۹ اردیبهشت ماه سال جاری معرفی شود.

حالا اگر به لیست TENAA بازگردیم، متوجه می‌شویم که Honor 5C نسبت به مدل 4C طراحی بسیار متفاوتی دارد. این محصول با بدنه فلزی عرضه خواهد شد و نیز در بخش پشتی مجهز به سنسور اثر انگشت است. در مورد مشخصات فنی این دستگاه نیز می‌توان به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p اشاره کرد. در دل تلفن هوشمند مورد بحث یک پردازنده ۸ هسته‌ای قرار دارد که فرکانس کاری هر هسته آن بر روی ۲ گیگاهرتز تنظیم شده که احتمالا Kirin 650 است و ما پیش‌تر در مورد این پردازنده شنیده بودیم و آنچه در مورد این پردازنده جالب به نظر می‌آید، پشتیبانی آن از شبکه‌های سه اپراتور در چین است که این موضوع را می‌توان یک بروزرسانی بزرگ برای خانواده چیپست‌های Kirin دانست.

از دیگر مشخصات Honor 5C می‌توان به دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت حافظه رم پردازشی، حافظه داخلی ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی، باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپری، سنسور اثر انگشت و اندروید ۶ مارشمالو اشاره کرد.

انتظار می‌رود قیمت تلفن هوشمند Honor 5C حدود ۱۵۴ دلار یا کمتر خواهد بود، چراکه قرار است یک قیمت رقابتی برای آن تعیین شود. علاوه بر این، بسیار مشتاقیم تا از عملکرد Kirin 650 در مقابل رقبای خود مانند اسنپدراگون ۶۵۰ و Helio P10 آگاه شویم.

بنظر شما این محصول می‌تواند در رقابت گوشی‌های میان‌رده موفق عمل کند؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها بازومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

20103

کد خبر: 624597

وب گردی

وب گردی