امداد رسانی به 624 خانوار سیل زده  خوزستانی /آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امداد رسانی به 624 خانوار سیل زده در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی گفت: در پی بارندگی های روز گذشته تاکنون به 624 خانوار متشکل از 2 هزار و 808 نفر امدادرسانی شده است.
او با بیان این که در اهواز روستاهای گبیر 1، جسانیه و بنی سادات متاثر از سیل شده اند، افزود: در این روستاها 120 خانوار متاثر از سیل متشکل از 540 نفر امدادرسانی شده است.
دکتر خدادادی با بیان این که در باغملک نیز به 32 خانوار امداد رسانی شده است، افزود: چهار تیم امداد و نجات کار امدادرسانی به سیل زدگان باغملک را انجام می دهند؛ این 32 خانوار متشکل از 144 نفر به مناطق امن منتقل شده اند.
او گفت: همچنین با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان ها، 4 تیم امداد و نجات برای امدادرسانی و اسکان اضطراری به دزفول اعزام شده اند. کمک های امدادی از شهرستان اندیمشک نیز به دزفول ارسال شده است.
دکتر خدادادی گفت: یک تیم امداد و نجات نیز با عزیمت به منطقه انارکی در ارتفاعات صعب العبور و کوهستانی بخش الوار اندیمشک کار امداد رسانی به 20 خانوار را انجام داده و اقلام معیشتی و امدادی را بین سیل زدگان منطقه با توجه به شرایط بحرانی درمنطقه الوار گرمسیری اندیمشک توزیع کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در گتوند ، محل زندگی عشایر منطقه صالح شهر کاملا به زیر آب رفته است در 20 خانوار ساکن این منطقه متشکل از 127 نفر به یک مدرسه در منطقه اقماری منتقل شده اند و دو تیم امدادی متشکل از 18 امداد گر و نجات گر کار امداد رسانی به این خانوارها را به عهده دارند و 240 متر موکت و 50 تخته پتو بین سیل زدگان توزیع شده است.

105105

کد خبر: 624823

وب گردی

وب گردی