زهرا اشراقی: «بادیگارد» بدون پرویز پرستویی حرفی برای گفتن ندارد

زهرا اشراقی، نوه امام خمینی (ره)، معتقد است، فیلم «بادیگارد» موضوع خاصی ندارد و اگر پرویز پرستویی از این فیلم حذف شود، فیلم لطفی برای دیدن ندارد.

زهرا اشراقی، در گفتگو با خبرنگار سینمایی ایسکانیوز، با اشاره به فیلم هایی که به تازگی در سینما دیده است گفت: از فیلم هایی که امسال در حال اکران هستند، «ابد و یک روز»، «بادیگارد» و «من سالوادور نیستم» را دیده ام. «من سالوادور نیستم» به خاطر موضوع کمدی که دارد برایم جذاب بود، از «ابد و یک روز» هم بدم نیامد.

او ادامه داد: درباره «بادیگارد» معتقدم اگر پرویز پرستویی از این فیلم حذف شود دیگر چیزی برای گفتن ندارد، در واقع فیلم سوژه خوبی نداشت.

نوه امام خمینی (ره) با اشاره به بازیگران مورد علاقه اش، گفت: پرویز پرستویی و رضا کیانیان از بازیگران مورد علاقه ام هستند و فیلم هایی را که این دو در آن حضور دارند حتما تماشا می کنم.

اشراقی افزود: فیلم دیدن را دوست دارم و بیشتر فیلم هایی را که تماشا می کنم، علی، پسرم به من معرفی می کند.

او در ادامه درباره حضورش در جشنواره های فیلم، گفت: به دلیل فضایی که در جشنواره ها وجود دارد دوست ندارم برای تماشای فیلم حضور داشته باشم، تمایل دارم با آرامش و در فضایی که هنرمندان در آن هستند فیلم ها را ببینم، اما در جشنواره ها که فضا دولتی می شود و مدیران دولتی هستند به این دلیل که باید رسمی باشم علاقه ای به حضور ندارم.
503502

کد خبر: 625034

وب گردی

وب گردی