مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی: ضرورت وجود خلاقیت، ابتکار، نوآوری و تولید محتوا در برنامه‌های فرهنگی

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ضروری است در برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان و استادان به سمت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و تولید محتوا گام برداریم.

به گزارش ایسکانیوز، حبیب‌الله اسماعیلی در حاشیه دومین گردهمایی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان که به میزبانی واحد یزد برگزار شد بیان کرد: خلاقیت و نوآوری حلقه مفقوده برنامه‌های فرهنگی بود که خوشبختانه با سیاست‌های مصوب هیأت امنا و حمایت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، دقت نظر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و پیگیری‌های معاونت فرهنگی به سمت برگزاری برنامه‌های دارای محتوا و باکیفیت گام برداشته‌ایم.

او در باره نشریات دانشجویی و وجود تشکل‌های اسلامی سیاسی گفت: وقتی نشریات دانشجویی، تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی و اساتید فعال در دانشگاه وجود داشته باشد، مشارکت مخاطبان پویا و آگاه در عرصه فرهنگی شکل می‌گیرد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری جشنواه فیلم و عکس سنگر، بازارچه‌های خیریه دانشجویی، برگزاری کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی ویژه استادان و کارکنان، برگزاری همایش‌های علمی و فرهنگی در حوزه گفت‌وگوی فرهنگی و انتشار نشریات خلاق و نوآور را از جمله برنامه‌های با اثرگذاری ماندگار در دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد.

20101

کد خبر: 625138

وب گردی

وب گردی