اولین اطلاعات از گوشی P9 Max لو رفت

در حالی که هواوی چند مدل مختلف از گوشی P9 را معرفی کرده بود، امروز اولین اطلاعات از مدل جدید این تلفن همراه هوشمند که P9 Max نام دارد، لو رفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، گوشی P9 Max جایگزینی برای P8 Max خواهد بود که سال گذشته راهی بازار شد. براساس اطلاعات منتشر شده در بنچمارک GFXBench این گوشی سخت افزار قابل قبولی دارد و می‌تواند برای گروهی از کاربران جذاب باشد.

این گوشی یک صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و یک دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند به شمار می‌روند. همچنین روی P9 Max سیستم عامل اندروید 6 نصب شده است.

اطلاعات لو رفته از گوشی هواوی P9 Max

برای این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ Kirin 950 استفاده شده که برای اولین‌بار در گوشی Mate 8 قرار گرفته بود. البته هوای تراشه‌ جدیدتری را برای مدل‌های P9 و P9 Plus در نظر گرفته بود. در حالی که گوشی P9 Max هنوز به شکل رسمی معرفی نشده، قدرت سخت افزاری قابل قبولی دارد. هنوز مشخص نیست این تلفن همراه در چه تاریخی راهی بازار می‌شود. البته مدتی پیش هم اطلاعاتی از گوشی P9 Lite منتشر شده بود.

20103

کد خبر: 625143

وب گردی

وب گردی