آیپد پروی استثنایی اپل به حراج گذاشته می‌شود

شرکت اپل قرار است یک آیپد پروی مخصوص به همراه یک قلم و کاور هوشمند برای کمک به موزه طراحی لندن به حراج بگذارد. این محصول که از طرف جاناتان آیو (مدیر ارشد بخش طراحی در شرکت اپل) و تیم طراحی این شرکت به این حراجی اهدا می‌شود در رنگ‌هایی منحصر به فرد عرضه خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، در واقع آیپد، کاور و قلم هر سه از همان جنسی ساخته شده‌اند که در نسخه‌های معمول به کار رفته. اما مساله اصلی تفاوت در رنگ است؛ خریدار این محصول متفاوت‌ترین آیپد پروی جهان را در اختیار خواهد داشت و همین مساله خیلی‌ها را راغب به خریدن این دستگاه می‌کند. این آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی، رنگ زرد مایل به سبز دارد. کاور هوشمند آن آبی رنگ و قلم آن نارنجی رنگ است. یک نوار طلایی هم بالای این قلم وجود دارد که ویژه همین یک مدل است.

حراجی فیلیپس که مدیریت فروش این آیپد پرو را به عهده دارد انتظار درآمد ۱۰ هزار تا ۱۵ هزار یورویی (۱۴ هزار و ۲۰۰ تا ۲۱ هزار و ۳۰۰ دلاری) را از فروش این اقلام دارد.

ظاهرا موزه طراحی لندن قرار است تغییر مکان دهد و پول حاصل از فروش این محصول صرف کمک به موزه در فرایند تغییر مکان آن خواهد شد.

20103

کد خبر: 625189

وب گردی

وب گردی