معاون هماهنگ کننده ارتش: آنچه باعث نگرانی و عصبانیت دنیای استکبار شده ظلم ستیزی اسلام است

امیر سرتیپ دادرس، معاون هماهنگ کننده در مراسم رونمایی از چهار کتاب منتشره سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آنچه که امروز باعث نگرانی و عصبانیت دنیای استکبار از اسلام راستین شده، دستورات صریح عبادی سیاسی این دین مبین درباره ظلم ستیزی و مقابله با جور و ستم است.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ دادرس، معاون هماهنگ کننده در مراسم رونمایی از چهار کتاب منتشره سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آنچه که امروز باعث نگرانی و عصبانیت دنیای استکبار از اسلام راستین شده، دستورات صریح عبادی سیاسی این دین مبین درباره ظلم ستیزی و مقابله با جور و ستم است.

در مراسمی که صبح امروز همزمان با 29 فروردین روز ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه لشکری برگزار شد، از چهار کتاب با عنوان ارتش ماندگار، جلوه های اقتدار ارتش، اطلاعیه های ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و جان کلام 5 ( تدابیر علمی – پژوهشی از دیدگاه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به چاپ رسیده، رونمایی شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دادرس طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و نیز 29 فروردین روز ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان؛ گفت: نگاه قرآن به آفرینش انسان به گونه ایست که اجتماعی آفریده شده و لذا قرآن معتقد است که انسانها باید با یکدیگر همراه باشند.

وی در ادامه افزود: مردم در اعصار مختلف توسط پیامبران مورد هدایت قرار گرفته و به سمت تعالی و تکامل رهنمون گشته اند و در این بین، دین اسلام به عنوان کاملترین ادیان توجه ویژه ای به این امر داشته و درجهت تعالی، ظلم ناپذیری و ظلم ستیزی را توصیه نموده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه پیامبرانی که از ابتدا تا انتها برای راهنمایی بشر فرستاده شده اند، همگی به عدم پذیرش ظلم تأکید داشته و در این رابطه رهنمودهایی داشته اند؛ افزود: دین مبین اسلام در این زمینه پیش رو و پیشتاز است و آنچه که امروز دنیای استکبار را نگران کرده همین ظلم ستیزی اسلام راستین می باشد.

امیر سرتیپ دادرس همچنین تصریح کرد: دنیای استکبار از طرق مختلف در مقابل دین مبین اسلام و دستورات عبادی سیاسی قرآن موضع گرفته و عمل کرده است که سعی در تحریف اسلام، سرکوب نمودن مسلمانان، انشقاق در صفوف مسلمین و ... و امروز در مقابل هم قرار دادن مسلمانان و نیز به وجود آوردن مسلمانانی دروغین مانند گروه های تکفیری؛ از جمله این اقدامات بوده است.

وی در ادامه گفت: امروز، ما شاهد انجام کارها و فعالیت های جدید و پردامنه تری از سوی دنیای استکبار در جهت مهار دنیای اسلام هستیم که به عنوان مثال می توان به ایجاد وهابیت و حمایت از آن اشاره کرد.

رئیس ستاد ارتش یکی دیگر از کارهایی که دشمن در جهت مهار اسلام راستین انجام می دهد را استفاده از توده های بعضاً ناآگاه جهت رسیدن به اهداف خود نام برد و گفت: مثال روشن در این زمینه همین گروه های تکفیری و وهابی هستند که قد علم کرده و در مقابل اسلام راستین ایستاده اند. دشمن از طریق نفوذ به تفکر آنها و اینکه آنها را اسلام واقعی معرفی کرده سعی نموده است در دنیای اسلام انشقاق و تفرقه ایجاد کرده و از اسلام چهره ای خشن در دنیا معرفی کند تا بتواند به مطامع خود برسد.

امیر سرتیپ دادرس در پایان سخنانش با اشاره به اینکه امروز برای مقابله با تفکرات تفرقه انگیزانه دشمن کارهای مختلفی صورت گرفته، اقدامات فرهنگی و تبلیغی ارتش در جهت معرفی اسلام راستین را خوب ارزیابی کرد و گفت: انجام اقداماتی مانند انتشار همین کتاب هایی که امروز رونمایی شد و دیگر اقدامات، باعث شده ارتش قدم های خوبی در این زمینه برداشته و در عرصه ای که هزاران تهدید وجود دارد به خوبی به وظایف خود عمل کند.

201/201

کد خبر: 625341

وب گردی

وب گردی